Αναζητώντας το αντίδοτο για να σωθεί η Ελλάδα, ο Πέτρος Οικονομίδης έρχεται με μια ιδέα που θέλει να ανατρέψει την οικονομική κατηφόρα. Έτσι ίδρυσε το κίνημα "Γίνεται".
Ο Πέτρος Οικονομίδης επιδιώκει να μετατρέψει το παλιό αεροδρόμιο της Αθήνας, σε ένα χώρο όπου όλοι οι νέοι Έλληνες θα μπορούν να συνειδητοποιήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες. Με αυτή την κίνηση θέλει να δώσει ένα κίνητρο να μη μεταναστεύσουν και να παραμείνουν στην Ελλάδα. Ξέρει βέβαια ότι δεν είναι εύκολο.
"Εάν δεν μπορέσεις να πείσεις τον εαυτό σου, δε θα μπορέσεις να πείσεις τους άλλους και τότε θα είσαι ο ηττημένος". Στην περίπτωση αυτή ο ηττημένος είναι η Ελλάδα, η οποία δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη.
Ο Πέτρος Οικονομίδης θέλει να το αλλάξει αυτό. Είναι ένας άνθρωπος της διαφήμισης και ιδιαίτερα επιτυχημένος. Οι ιδέες του έχουν κερδίσει βραβεία στις Κάννες. Είναι αυτός που πούλησε Nescafe στους Κινέζους, όταν όλοι στοιχημάτιζαν ότι πίνουν μόνο τσάι. Είναι αυτός που έπεισε τις γυναίκες να χρησιμοποιήσου ξυραφάκια Gillette και ο εν μέρη υπεύθυνος της εκστρατείας της Apple "Think different". Με αυτό το σύνθημα ανέτρεψε την σχεδόν πτωχευμένη εταιρία της Apple σε μια παγκόσμια εταιρία τεχνολογίας το 1997. Τώρα έχει σειρά η Ελλάδα.
Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ ότι η Apple το 1997. Μπορεί ο ήλιος να λάμπει σχεδόν κάθε μέρα, να είναι μια χώρα ευλογημένη με χιλιάδες νησιά και άσπρες αμμουδιές, να έχει τους Δελφούς, την Ολυμπία και την Ακρόπολη, αλλά η εικόνα της δε θα μπορούσε να είναι χειρότερη. Οι τουρίστες αποφεύγουν τη χώρα και οι νέοι θέλουν να την εγκαταλείψουν.
Η εκστρατεία του Πέτρου Οικονομίδη ονομάζεται "Γίνεται". Θέλει να δημιουργήσει ένα προστατευόμενο χώρο όπου μπορούν να αναπτυχθούν ιδέες, οι οποίες θα προστατεύονται από τις δυσμενείς συνθήκες και θα είναι ενάντια στην κρίση και στους πολιτικούς. Οραματίζεται ένα τεράστιο κτίριο, κάτι σαν τα κεντρικά γραφεία της Google στην Ελβετία. Οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέτουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο και μια γραπτή πρόταση, όπου εάν γίνει δεκτό θα λαμβάνει επιχορήγηση. Έτσι θα μπορέσει κάποιος να κάνει ένα μεγάλο βήμα ενάντια στην γραφειοκρατική ζούγκλα της Ελλάδας.
Η Ελλάδα δεν είναι ένα βιομηχανοποιημένο έθνος και πιθανόν ποτέ δε θα εξάγει τρυπάνια ή smartphones. Πιθανόν ούτε ηλιακή ενέργεια διότι δε διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές. Το μόνο πράγμα που έχει είναι η ήπια δύναμη, δηλαδή δημιουργικούς ανθρώπους που δεν έχουν καταστραφεί από το νεποτισμό και τη διαφθορά ακόμη.
Πηγή: spiegel
Ο Πέτρος Οικονομίδης επιδιώκει να μετατρέψει το παλιό αεροδρόμιο της Αθήνας, σε ένα χώρο όπου όλοι οι νέοι Έλληνες θα μπορούν να συνειδητοποιήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες. Με αυτή την κίνηση θέλει να δώσει ένα κίνητρο να μη μεταναστεύσουν και να παραμείνουν στην Ελλάδα. Ξέρει βέβαια ότι δεν είναι εύκολο.
"Εάν δεν μπορέσεις να πείσεις τον εαυτό σου, δε θα μπορέσεις να πείσεις τους άλλους και τότε θα είσαι ο ηττημένος". Στην περίπτωση αυτή ο ηττημένος είναι η Ελλάδα, η οποία δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη.
Ο Πέτρος Οικονομίδης θέλει να το αλλάξει αυτό. Είναι ένας άνθρωπος της διαφήμισης και ιδιαίτερα επιτυχημένος. Οι ιδέες του έχουν κερδίσει βραβεία στις Κάννες. Είναι αυτός που πούλησε Nescafe στους Κινέζους, όταν όλοι στοιχημάτιζαν ότι πίνουν μόνο τσάι. Είναι αυτός που έπεισε τις γυναίκες να χρησιμοποιήσου ξυραφάκια Gillette και ο εν μέρη υπεύθυνος της εκστρατείας της Apple "Think different". Με αυτό το σύνθημα ανέτρεψε την σχεδόν πτωχευμένη εταιρία της Apple σε μια παγκόσμια εταιρία τεχνολογίας το 1997. Τώρα έχει σειρά η Ελλάδα.
Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε πολύ χειρότερη κατάσταση απ ότι η Apple το 1997. Μπορεί ο ήλιος να λάμπει σχεδόν κάθε μέρα, να είναι μια χώρα ευλογημένη με χιλιάδες νησιά και άσπρες αμμουδιές, να έχει τους Δελφούς, την Ολυμπία και την Ακρόπολη, αλλά η εικόνα της δε θα μπορούσε να είναι χειρότερη. Οι τουρίστες αποφεύγουν τη χώρα και οι νέοι θέλουν να την εγκαταλείψουν.
Η εκστρατεία του Πέτρου Οικονομίδη ονομάζεται "Γίνεται". Θέλει να δημιουργήσει ένα προστατευόμενο χώρο όπου μπορούν να αναπτυχθούν ιδέες, οι οποίες θα προστατεύονται από τις δυσμενείς συνθήκες και θα είναι ενάντια στην κρίση και στους πολιτικούς. Οραματίζεται ένα τεράστιο κτίριο, κάτι σαν τα κεντρικά γραφεία της Google στην Ελβετία. Οι ενδιαφερόμενοι θα καταθέτουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο και μια γραπτή πρόταση, όπου εάν γίνει δεκτό θα λαμβάνει επιχορήγηση. Έτσι θα μπορέσει κάποιος να κάνει ένα μεγάλο βήμα ενάντια στην γραφειοκρατική ζούγκλα της Ελλάδας.
Η Ελλάδα δεν είναι ένα βιομηχανοποιημένο έθνος και πιθανόν ποτέ δε θα εξάγει τρυπάνια ή smartphones. Πιθανόν ούτε ηλιακή ενέργεια διότι δε διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές. Το μόνο πράγμα που έχει είναι η ήπια δύναμη, δηλαδή δημιουργικούς ανθρώπους που δεν έχουν καταστραφεί από το νεποτισμό και τη διαφθορά ακόμη.
Πηγή: spiegel