Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ πέτυχε να αναπτύξει ένα καύσιμο για τα πλοία από θαλασσινό νερό. Αυτή η επανάσταση στον τομέα της έρευνας θα μπορούσε να φέρει το ναυτικό με μεγάλο στρατηγικό πλεονέκτημα.
Ακούγεται σαν μαγεία. Το θαλασσινό νερό μετατρέπεται σε καύσιμο και δίνει την δυνατότητα σε εξαιρετικά βαριά πλοία να πλεύσουν μέσω των ωκεανών. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ πέτυχε με αυτό το κόλπο να διαχειρίζεται μια σύνθετη χημική διαδικασία για την ανάπτυξη υγρών καυσίμων από υδρογονάνθρακες. Θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στην προμήθεια πολεμικών πλοίων και οι Ηνωμένες Πολιτείες να αποκτήσουν ένα σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα. Από τη μαζική παραγωγή των καυσίμων από θαλασσινό νερό θα χρειαστεί αρκετό χρόνο ακόμα.
«Για μας αυτό είναι ένα τεράστιο ορόσημο», δήλωσε ο Αντιναύαρχος Philip Cullom. Το Ναυτικό των ΗΠΑ εξαρτάται για την προμήθεια πολεμικών πλοίων με καύσιμα από 15 δεξαμενόπλοια. Τα σκάφη πρέπει να διακόπτουν συχνά αποστολές τους για αρκετές ώρες στην ανοικτή θάλασσα για να ανεφοδιαστούν. Επίσης τα δρομολόγια του ανεφοδιασμού είναι η αχίλλειος πτέρνα, που μπορεί να στοχεύσουν οι εχθροί. Μόνο τα αεροπλανοφόρα και υποβρύχια των ΗΠΑ είναι ανεξάρτητα από το πετρέλαιο επειδή κινούνται με πυρηνική ενέργεια.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι δεκαετιών, το Πολεμικό Ναυτικό είχε βασιστεί σε μια απεριόριστη και φθηνή προμήθεια πετρελαίου, λέει ο Cullom. «Έχουμε αντιμετωπίσει την ενέργεια όπως τον αέρα, σαν κάτι που είναι πάντα εκεί και θα πρέπει να μην ανησυχούμε γι 'αυτό. Αλλά η πραγματικότητα δείχνει ότι πράγματι πρέπει να ανησυχούμε.»
Έρχονται και αεροσκάφη όπως τα καύσιμα πλοίων;
Μετά από χρόνια πειραμάτων, Αμερικανοί επιστήμονες έχουν ανακαλύψει για λογαριασμό του στρατού, όπως διοξείδιο του άνθρακα και το υδρογόνο μπορεί να ληφθούν από το θαλασσινό νερό, διότι στο θαλασσινό νερό υπάρχει συγκέντρωση του διοξειδίου του άνθρακα CO2 140 φορές υψηλότερα από ό, τι στον αέρα. Με ένα καταλύτη τα δύο αέρια στη συνέχεια μετατρέπονται σε υγρό καύσιμο. Από το συμβατικό πετρέλαιο ντίζελ, το μείγμα δεν θα είναι πολύ διαφορετικό.
«Αν δεν θέλει κάθε πλοίο επανασχεδιασμό του κινητήρα, τότε χρειάζεται ένα καύσιμο αντικατάστασης, που πρακτικά είναι η ίδιο», λέει ο Cullom.
Ο χημικός Heather Will Auer, ο οποίος έχει κάνει την έρευνα σχετικά με το σχέδιο για σχεδόν μια δεκαετία, δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμός του. «Για πρώτη φορά έχουμε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε μια τεχνολογία για την ταυτόχρονη αφαίρεση από το θαλασσινό νερό CO2 και υδρογόνο», είπε. "Αυτό είναι ένα σημαντικό επίτευγμα. Το επόμενο βήμα είναι να παράγει το καύσιμο σε βιομηχανικές ποσότητες. Για το σκοπό αυτό , η μέθοδος πρέπει να τελειοποιηθεί. Δείξαμε ότι είναι δυνατό. Τώρα θέλουμε να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας", λέει ο Will Auer.
Ο στρατός των ΗΠΑ ελπίζει ότι τα πολεμικά πλοία θα παράγουν όχι μόνο καύσιμα για δική τους χρήση. Ο Cullom έχετε κατά νου ότι μια μέρα, ακόμη και τα αεροσκάφη μπορούν να ανεφοδιάζονται με καύσιμα από θαλασσινό νερό. Οι επιστήμονες στο Ερευνητικό Εργαστήριο Ναυτικού ( NRL ) έχουν ήδη σηκώσει με επιτυχία ένα πρωτότυπο αεροσκάφος με το νέο καύσιμο.
Ο Cullom λέει ότι «επαναστατική τεχνολογία » θα μπορούσε τον στρατό να του ανοίξει νέους δρόμους. Αλλά θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο. Οι επιστήμονες προβλέπουν ότι εξακολουθεί να είναι πιθανό να χρειαστεί μια δεκαετία μέχρι τα πολεμικά πλοία των ΗΠΑ να παράγουν, πραγματικά το δικό τους καύσιμο επί του σκάφους.
0 σχόλια: