Έτσι πρέπει να ομοιάζει το ηλεκτροκίνητο αεροσκάφος μεταφοράς του μέλλοντος.
Η ομάδα της αεροπορίας και αεροδιαστημικής ανέπτυξε ένα αεροσκάφος για περίπου 80 επιβάτες, το οποίο είναι ηλεκτροκίνητο. Η Airbus έχει ήδη
κατασκευάσει ένα μικρό ηλεκτρικό αεροπλάνο, το οποίο χρησιμεύει επίσης ως εργαστήριο δοκιμών.
Ηλεκτρικά μικρά αεροσκάφη λειτουργούν ήδη, όπως το μονοθέσιο Antares του γερμανικού Κέντρου Αεροδιαστημικής και το ηλιακό Elektra ή το διθέσιο E-Fan της Airbus. Όμως, η ευρωπαϊκή ομάδα της αεροπορίας και αεροδιαστημικής σχεδιάζει περαιτέρω. Θέλει να αναπτύξει μια μηχανή κίνησης με ηλεκτροκινητήρα.
Στο αεροπλάνο θα χωρούν 70-80 επιβάτες. Θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε γραμμές με χρόνο πτήσης έως και τρεις ώρες, δήλωσε ο Jean Botti, τεχνικός αρχηγός της ομάδας Airbus για τη διεθνή πολιτική αεροπορία και της αεροδιαστημικής έκθεσης. Αυτό το καθιστά να προσφέρεται για περιφερειακές πτήσεις.
Έξι κινητήρες
Για την κίνηση του το αεροσκάφος έχει έξι ηλεκτρικές έλικες όπως σε ένα συμβατικό στρόβιλο καύσης. Ωστόσο, αυτές δεν εξυπηρετούν την κίνηση λέει o Botti, αλλά αποκλειστικά τη φόρτιση των μπαταριών. Για αυτό υπεύθυνα είναι εν μέρει είναι οι έξι ηλεκτρικές μηχανές. Μετά υπάρχουν στη συνέχεια γεννήτριες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια που διοχετεύεται και αποθηκεύεται στις μπαταρίες.
Οι κινητήρες κρέμονται όπως σαν ένα συμβατικό αεροσκάφος κάτω από τα φτερά, αλλά θα πρέπει να ενσωματωθούν στη δομή. Για να καταστεί αυτό δυνατό, οι ανεμογεννήτριες πρέπει να είναι μικρότερες. Στη συνέχεια, ωστόσο, ήταν περισσότερες μηχανές, μόλις έξι, που απαιτείται για να δημιουργήσει την αναγκαία ώση, λέει ο Lotti.
Καλώδια υπεραγώγιμων
Ένα σημαντικό σημείο είναι να μειωθεί το βάρος, όπου ταιριάζει. Για παράδειγμα τα συμβατικά καλώδια χαλκού θα αντικαθίσταται από υπεραγώγιμες γραμμές. Το δυναμικό εξοικονόμησης είναι τεράστιο, όπως αποδεικνύει το Airbus: Μια μακρά περίπου 30 cm δέσμη καλωδίων χαλκού που έχουν σχεδιαστεί για 4.500 αμπέρ, ζυγίζει 12 κιλά. Μια εξίσου μεγάλη δέσμη των υπεραγώγιμων καλωδίων του μαγνησίου, όμως ζυγίζει μόνο 16 γραμμάρια. Αλλά το υπεραγώγιμο καλώδιο εργάζεται μόνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και για αυτό πρέπει να ψύχεται με υγρό άζωτο.
Μια πτήση με ένα τέτοιο μηχάνημα μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι : Στην αρχή για να ανέβει είναι απαραίτητη πολλή ενέργεια. Οι φορτισμένες μπαταρίες παρέχουν την ενέργεια τους. Την ίδια στιγμή η τουρμπίνα καύσης λειτουργεί σε πλήρη ταχύτητα για να φορτώσει τις μπαταρίες. Η ταχύτητα θα πρέπει να φθάνει περίπου τα 880 χιλιόμετρα ανά ώρα, η τουρμπίνα καύσης επαναφορτίζει πλήρως τις μπαταρίες.
Κατά την έναρξη της καθόδου, η τουρμπίνα καύσης απενεργοποιείται πρώτα. Στη συνέχεια, το αεροπλάνο πηγαίνει σε ανεμοπορία. Κατά τη στιγμή που οι ηλεκτρικοί κινητήρες λειτουργούν τότε ο αέρας που ρέει διαμέσου των στροβίλων, μετατρέπει αυτή την περιστροφή σε ηλεκτρική ενέργεια. Για την προσγείωση, όταν χρειαστούν οι κινητήρες, παίρνουν ενέργεια από τις μπαταρίες που είναι σχεδόν πλήρως φορτισμένες, λέει ο Botti. Για την ασφάλεια μπορεί να ξεκινήσει και η τουρμπίνα καύσης, προκειμένου να παρέχει το απαραίτητο ρεύμα.
Ένα μοντέλο του κινητήρα του : μπροστά η τουρμπίνα καύσης που επαναφορτίζει τις μπαταρίες. Αριστερά και δεξιά τρεις ηλεκτροκίνητοι έλικες. Οι ανεμογεννήτριες έχουν μια σχετικά μικρή διάμετρο όσο είναι απαραίτητο.
Η ομάδα της αεροπορίας και αεροδιαστημικής ανέπτυξε ένα αεροσκάφος για περίπου 80 επιβάτες, το οποίο είναι ηλεκτροκίνητο. Η Airbus έχει ήδη
κατασκευάσει ένα μικρό ηλεκτρικό αεροπλάνο, το οποίο χρησιμεύει επίσης ως εργαστήριο δοκιμών.
Ηλεκτρικά μικρά αεροσκάφη λειτουργούν ήδη, όπως το μονοθέσιο Antares του γερμανικού Κέντρου Αεροδιαστημικής και το ηλιακό Elektra ή το διθέσιο E-Fan της Airbus. Όμως, η ευρωπαϊκή ομάδα της αεροπορίας και αεροδιαστημικής σχεδιάζει περαιτέρω. Θέλει να αναπτύξει μια μηχανή κίνησης με ηλεκτροκινητήρα.
Στο αεροπλάνο θα χωρούν 70-80 επιβάτες. Θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε γραμμές με χρόνο πτήσης έως και τρεις ώρες, δήλωσε ο Jean Botti, τεχνικός αρχηγός της ομάδας Airbus για τη διεθνή πολιτική αεροπορία και της αεροδιαστημικής έκθεσης. Αυτό το καθιστά να προσφέρεται για περιφερειακές πτήσεις.
Έξι κινητήρες
Για την κίνηση του το αεροσκάφος έχει έξι ηλεκτρικές έλικες όπως σε ένα συμβατικό στρόβιλο καύσης. Ωστόσο, αυτές δεν εξυπηρετούν την κίνηση λέει o Botti, αλλά αποκλειστικά τη φόρτιση των μπαταριών. Για αυτό υπεύθυνα είναι εν μέρει είναι οι έξι ηλεκτρικές μηχανές. Μετά υπάρχουν στη συνέχεια γεννήτριες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια που διοχετεύεται και αποθηκεύεται στις μπαταρίες.
Οι κινητήρες κρέμονται όπως σαν ένα συμβατικό αεροσκάφος κάτω από τα φτερά, αλλά θα πρέπει να ενσωματωθούν στη δομή. Για να καταστεί αυτό δυνατό, οι ανεμογεννήτριες πρέπει να είναι μικρότερες. Στη συνέχεια, ωστόσο, ήταν περισσότερες μηχανές, μόλις έξι, που απαιτείται για να δημιουργήσει την αναγκαία ώση, λέει ο Lotti.
Καλώδια υπεραγώγιμων
Ένα σημαντικό σημείο είναι να μειωθεί το βάρος, όπου ταιριάζει. Για παράδειγμα τα συμβατικά καλώδια χαλκού θα αντικαθίσταται από υπεραγώγιμες γραμμές. Το δυναμικό εξοικονόμησης είναι τεράστιο, όπως αποδεικνύει το Airbus: Μια μακρά περίπου 30 cm δέσμη καλωδίων χαλκού που έχουν σχεδιαστεί για 4.500 αμπέρ, ζυγίζει 12 κιλά. Μια εξίσου μεγάλη δέσμη των υπεραγώγιμων καλωδίων του μαγνησίου, όμως ζυγίζει μόνο 16 γραμμάρια. Αλλά το υπεραγώγιμο καλώδιο εργάζεται μόνο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και για αυτό πρέπει να ψύχεται με υγρό άζωτο.
Μια πτήση με ένα τέτοιο μηχάνημα μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι : Στην αρχή για να ανέβει είναι απαραίτητη πολλή ενέργεια. Οι φορτισμένες μπαταρίες παρέχουν την ενέργεια τους. Την ίδια στιγμή η τουρμπίνα καύσης λειτουργεί σε πλήρη ταχύτητα για να φορτώσει τις μπαταρίες. Η ταχύτητα θα πρέπει να φθάνει περίπου τα 880 χιλιόμετρα ανά ώρα, η τουρμπίνα καύσης επαναφορτίζει πλήρως τις μπαταρίες.
Κατά την έναρξη της καθόδου, η τουρμπίνα καύσης απενεργοποιείται πρώτα. Στη συνέχεια, το αεροπλάνο πηγαίνει σε ανεμοπορία. Κατά τη στιγμή που οι ηλεκτρικοί κινητήρες λειτουργούν τότε ο αέρας που ρέει διαμέσου των στροβίλων, μετατρέπει αυτή την περιστροφή σε ηλεκτρική ενέργεια. Για την προσγείωση, όταν χρειαστούν οι κινητήρες, παίρνουν ενέργεια από τις μπαταρίες που είναι σχεδόν πλήρως φορτισμένες, λέει ο Botti. Για την ασφάλεια μπορεί να ξεκινήσει και η τουρμπίνα καύσης, προκειμένου να παρέχει το απαραίτητο ρεύμα.
Ένα μοντέλο του κινητήρα του : μπροστά η τουρμπίνα καύσης που επαναφορτίζει τις μπαταρίες. Αριστερά και δεξιά τρεις ηλεκτροκίνητοι έλικες. Οι ανεμογεννήτριες έχουν μια σχετικά μικρή διάμετρο όσο είναι απαραίτητο.
Μέχρι να συμβεί αυτό, θα χρειαστεί ακόμη χρόνος. Η Airbus θα
το κατασκευάσει στο Μόναχο σε μικρή κλίμακα. λέει ο Botti. Σε δύο χρόνια το σύστημα θα
πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικό. Ένα πρώτο πρωτότυπο αναμένεται σε περίπου
δέκα χρόνια.
Με το λεγόμενο E-Concept Airbus θα χρησιμοποιήσει την
ευκαιρία για να εισέλθει στην αγορά των περιφερειακών αεριωθούμενων. Το
μικρότερο από τα Airbus A -
Η οικογένεια είναι η Airbus A318
με 100 καθίσματα . Αλλά αυτό το είδος της μηχανής δεν πωλείται σχεδόν πουθενά.
Υπάρχουν τώρα ακόμη μια ειδική έκδοση, η οποία έχει εγκριθεί για την απότομη προσέγγιση
στοLondon City Airport,
με τον κοντό του διάδρομο.
Ένα πλεονέκτημα του
ηλεκτρικού αεροσκάφους είναι ότι το αεροπλάνο κάνει πολύ λίγο θόρυβο. Αυτό
επιτρέπει απογειώσεις προσγειώσεις τη νύχτα, είπε ο Botti.
0 σχόλια: