Η Ford και η ομάδα SDI της Samsung ανακοίνωσαν μια έρευνα που κάνουν σχετικά με τη νέα τεχνολογία συσσωρευτών που αποσκοπεί στην μείωση
του βάρους και βελτίωση της αποτελεσματικότητας για τα αυτοκίνητα, φορτηγά και άλλα αυτοκίνητα. Σε μια εκδήλωση στο Σαν Φρανσίσκο, οι δύο εταιρείες έδειξαν ένα νέο σύστημα διπλής μπαταρίας που συνδυάζει μπαταρίες ιόντων λιθίου με μολύβδου-οξέος με σκοπό να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας μολύβδου-οξέος για αυτοκίνητα με κινητήρες start-stop.
«Στα τυπικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν start-stop για να εξοικονομήσουν καύσιμα, η μπαταρία μολύβδου-οξέος είναι απαραίτητη, αλλά μπορεί να εξαντληθεί, αν τη χρησιμοποιείτε πολύ συχνά», λέει ο Kumar Galhotra, ο αντιπρόεδρος της μηχανικής για την ανάπτυξη των προϊόντων της Ford .
«Start-stop εξ ορισμού σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε επανεκκίνηση της μπαταρίας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την μπαταρία μολύβδου-οξέος, όλη την ώρα, αν όμως, μπορούμε να έχουμε αυτή την αναγεννητική πέδηση και αυτή την παράλληλη μπαταρία, τότε μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια από τη μπαταρία και θα είναι πιο αποτελεσματική για το σταμάτα-ξεκίνα», λέει ο Galhotra. «Τώρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το start-stop πιο συχνά, ώστε να έχουμε την καλύτερη οικονομία καυσίμου.»
Η Ford λέει ότι χρησιμοποιεί την τεχνολογία start-stop στο 70 τοις εκατό των αυτοκινήτων της και ότι το σύστημα διπλής μπαταρίας θα μπορούσε να επεκτείνει τη χρήση των μπαταριών επίσης και σε μη υβριδικά οχήματα.
Μαζί με την τεχνολογία διπλής μπαταρίας, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν, αλλά δεν εμφάνισαν, αυτό που ονομάζουν «υπερελαφριά μπαταρία. Ο σχεδιασμός είναι να ζυγίζει περίπου 5 κιλά, όπως λέει η Ford ότι θα είναι 40 τοις εκατό ελαφρύτερη από τις υβριδικές μπαταρίες που κατασκευάζονται από νικέλιο-μέταλλο υδρίδιο. Μπορεί επίσης να τεθούν κάτω από τα καθίσματα των επιβατών, μπαούλα, θήκες ανταλλακτικών ελαστικών, ή στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, λέει η Ford.
του βάρους και βελτίωση της αποτελεσματικότητας για τα αυτοκίνητα, φορτηγά και άλλα αυτοκίνητα. Σε μια εκδήλωση στο Σαν Φρανσίσκο, οι δύο εταιρείες έδειξαν ένα νέο σύστημα διπλής μπαταρίας που συνδυάζει μπαταρίες ιόντων λιθίου με μολύβδου-οξέος με σκοπό να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας μολύβδου-οξέος για αυτοκίνητα με κινητήρες start-stop.
«Στα τυπικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν start-stop για να εξοικονομήσουν καύσιμα, η μπαταρία μολύβδου-οξέος είναι απαραίτητη, αλλά μπορεί να εξαντληθεί, αν τη χρησιμοποιείτε πολύ συχνά», λέει ο Kumar Galhotra, ο αντιπρόεδρος της μηχανικής για την ανάπτυξη των προϊόντων της Ford .
«Start-stop εξ ορισμού σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε επανεκκίνηση της μπαταρίας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την μπαταρία μολύβδου-οξέος, όλη την ώρα, αν όμως, μπορούμε να έχουμε αυτή την αναγεννητική πέδηση και αυτή την παράλληλη μπαταρία, τότε μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια από τη μπαταρία και θα είναι πιο αποτελεσματική για το σταμάτα-ξεκίνα», λέει ο Galhotra. «Τώρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το start-stop πιο συχνά, ώστε να έχουμε την καλύτερη οικονομία καυσίμου.»
Η Ford λέει ότι χρησιμοποιεί την τεχνολογία start-stop στο 70 τοις εκατό των αυτοκινήτων της και ότι το σύστημα διπλής μπαταρίας θα μπορούσε να επεκτείνει τη χρήση των μπαταριών επίσης και σε μη υβριδικά οχήματα.
Μαζί με την τεχνολογία διπλής μπαταρίας, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν, αλλά δεν εμφάνισαν, αυτό που ονομάζουν «υπερελαφριά μπαταρία. Ο σχεδιασμός είναι να ζυγίζει περίπου 5 κιλά, όπως λέει η Ford ότι θα είναι 40 τοις εκατό ελαφρύτερη από τις υβριδικές μπαταρίες που κατασκευάζονται από νικέλιο-μέταλλο υδρίδιο. Μπορεί επίσης να τεθούν κάτω από τα καθίσματα των επιβατών, μπαούλα, θήκες ανταλλακτικών ελαστικών, ή στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, λέει η Ford.
0 σχόλια: