To ηλιακό αεροπλάνο Solar Impulse 2 έκανε την πρώτη του επιτυχημένη δοκιμαστική πτήση. Ο πιλότος και ο αρχηγός της πτήσης είπαν: Το αεροπλάνο έκανε μια επιτυχημένη δοκιμαστική πτήση
, ανοίγοντας ένα ζωτικής σημασίας εμπόδιο προς το στόχο να πραγματοποιήσει ένα παγκόσμιο ταξίδι το επόμενο έτος.
Το Solar Impulse 2 πραγματοποίησε μια πτήση διαρκείας δύο ωρών και 15 λεπτών, μισή ώρα περισσότερο από ότι είχε προγραμματιστεί, είπε ο Γερμανός πιλότος δοκιμών Markus Scherdel.
«Τα πάντα λειτούργησαν όπως αναμενόταν,» δήλωσε ο Scherdel σε συνέντευξη τύπου στην αεροπορική βάση Payerne της κεντρικής Ελβετίας.
«Φυσικά, πρέπει να κάνουμε περισσότερες δοκιμές, αλλά είναι μια καλή αρχή και ανυπομονώ να οδηγήσω το αεροπλάνο την επόμενη φορά.»
Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το αεροπλάνο των 2,3 τόνων έχει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες των 17,5 ίππων και τροφοδοτείται από 17.248 ηλιακές κυψέλες και 72 μέτρων (234 ποδών) άνοιγμα φτερών, όσο ενός Airbus A380.
Είναι ο διάδοχος του Solar Impulse, ενός σκάφους που το 2010 πέτυχε ρεκόρ μιας πτήση 26 ωρών, αποδεικνύοντας την ικανότητά του να αποθηκεύει αρκετή ενέργεια στις μπαταρίες λιθίου κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να μην εξαντληθούν κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ο πρόδρομος είχε δοκιμαστεί στην Ευρώπη, διέσχισε τη Μεσόγειο για να φτάσει στο Μαρόκο και διέσχισε τις Ηνωμένες Πολιτείες τον περασμένο χρόνο χωρίς τη χρήση ορυκτών καυσίμων.
-120 ώρες πτήσης-
Ο στόχος με το Solar Impulse 2 είναι να πετάξει χωρίς να σταματήσει για περισσότερο από 120 ώρες. Πέντε ημέρες και πέντε νύχτες. Αυτό θα του επιτρέψει να διασχίσει τον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό μέρη της παγκόσμιας αποστολής του.
Η αποστολή του το Μάρτιο 2015 είναι να κάνει τον κύκλο του πλανήτη προς ανατολάς, κάνοντας πολλές στάσεις στο δρόμο.
Θα ξεκινήσει από τις χώρες του Κόλπου, για να επωφεληθεί από τις συνθήκες χαμηλής νέφωσης της Μέσης Ανατολής.
Το αεροπλάνο θα πετάξει πάνω από την Αραβική Θάλασσα προς την Ινδία, τη Μιανμάρ και την Κίνα. Στη συνέχεια θα διασχίζει τον Ειρηνικό Ωκεανό, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Ατλαντικό, τη Νότια Ευρώπη και τέλος τη Βόρεια Αφρική πριν από την επιστροφή στο σημείο εκκίνησης.
Η ταχύτητα το βράδυ θα πρέπει να περιορίζεται στα 46 χιλιόμετρα ανά ώρα για να προστατεύσει τις μπαταρίες από το να εξαντλούνται πολύ γρήγορα.
Ο πιλότος κάθεται σε ένα «business class» κάθισμα όπου μπορεί κοιμηθεί λίγη ώρα, αν και οι συνθήκες που περιγράφονται για την τουαλέτα ως βασικές.
Θα πρέπει να βοηθηθεί από ένα εικονικό συγκυβερνήτη που θα τον ξυπνήσει και θα του αναφέρει τυχόν προβλήματα στο κέντρο ελέγχου της αποστολής στην Ελβετία.
Οι ιθύνοντες του έργου είναι ο Bertrand Piccard, γόνος μιας δυναστείας των Ελβετών επιστημόνων και ο Andre Borschberg, ένας πρώην πιλότος της πολεμικής αεροπορίας της Ελβετίας.
Ο Piccard έγραψε ιστορία το 1999, με το να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που πέταξε σε όλο τον κόσμο με ένα αερόστατο ζεστού αέρα.
Ο Piccard και Borschberg ίδρυσαν το Solar Impulse 12 χρόνια πριν, απογοητευμένοι με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές των αεροπλάνων που αρνήθηκαν να τους πάρουν στα σοβαρά.
Το ζευγάρι υποστήριξε ότι θα ήταν πιο αποτελεσματικά να χρησιμοποιηθούν ηλιακά κύτταρα και μπαταρίες, σε συνδυασμό με εξαιρετικά ελαφρά υλικά. θα μπορούσαν να κάνουν ένα αεροπλάνο να τροφοδοτείται από τον ήλιο μια πραγματικότητα ακόμα και τη νύχτα.
«Αυτό είναι πραγματικά ένα πειραματικό σχέδιο της εξερεύνησης, έτσι τα πάντα είναι καινούργια», δήλωσε ο Piccard.
, ανοίγοντας ένα ζωτικής σημασίας εμπόδιο προς το στόχο να πραγματοποιήσει ένα παγκόσμιο ταξίδι το επόμενο έτος.
Το Solar Impulse 2 πραγματοποίησε μια πτήση διαρκείας δύο ωρών και 15 λεπτών, μισή ώρα περισσότερο από ότι είχε προγραμματιστεί, είπε ο Γερμανός πιλότος δοκιμών Markus Scherdel.
«Τα πάντα λειτούργησαν όπως αναμενόταν,» δήλωσε ο Scherdel σε συνέντευξη τύπου στην αεροπορική βάση Payerne της κεντρικής Ελβετίας.
«Φυσικά, πρέπει να κάνουμε περισσότερες δοκιμές, αλλά είναι μια καλή αρχή και ανυπομονώ να οδηγήσω το αεροπλάνο την επόμενη φορά.»
Κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το αεροπλάνο των 2,3 τόνων έχει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες των 17,5 ίππων και τροφοδοτείται από 17.248 ηλιακές κυψέλες και 72 μέτρων (234 ποδών) άνοιγμα φτερών, όσο ενός Airbus A380.
Είναι ο διάδοχος του Solar Impulse, ενός σκάφους που το 2010 πέτυχε ρεκόρ μιας πτήση 26 ωρών, αποδεικνύοντας την ικανότητά του να αποθηκεύει αρκετή ενέργεια στις μπαταρίες λιθίου κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να μην εξαντληθούν κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ο πρόδρομος είχε δοκιμαστεί στην Ευρώπη, διέσχισε τη Μεσόγειο για να φτάσει στο Μαρόκο και διέσχισε τις Ηνωμένες Πολιτείες τον περασμένο χρόνο χωρίς τη χρήση ορυκτών καυσίμων.
-120 ώρες πτήσης-
Ο στόχος με το Solar Impulse 2 είναι να πετάξει χωρίς να σταματήσει για περισσότερο από 120 ώρες. Πέντε ημέρες και πέντε νύχτες. Αυτό θα του επιτρέψει να διασχίσει τον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό μέρη της παγκόσμιας αποστολής του.
Η αποστολή του το Μάρτιο 2015 είναι να κάνει τον κύκλο του πλανήτη προς ανατολάς, κάνοντας πολλές στάσεις στο δρόμο.
Θα ξεκινήσει από τις χώρες του Κόλπου, για να επωφεληθεί από τις συνθήκες χαμηλής νέφωσης της Μέσης Ανατολής.
Το αεροπλάνο θα πετάξει πάνω από την Αραβική Θάλασσα προς την Ινδία, τη Μιανμάρ και την Κίνα. Στη συνέχεια θα διασχίζει τον Ειρηνικό Ωκεανό, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Ατλαντικό, τη Νότια Ευρώπη και τέλος τη Βόρεια Αφρική πριν από την επιστροφή στο σημείο εκκίνησης.
Η ταχύτητα το βράδυ θα πρέπει να περιορίζεται στα 46 χιλιόμετρα ανά ώρα για να προστατεύσει τις μπαταρίες από το να εξαντλούνται πολύ γρήγορα.
Ο πιλότος κάθεται σε ένα «business class» κάθισμα όπου μπορεί κοιμηθεί λίγη ώρα, αν και οι συνθήκες που περιγράφονται για την τουαλέτα ως βασικές.
Θα πρέπει να βοηθηθεί από ένα εικονικό συγκυβερνήτη που θα τον ξυπνήσει και θα του αναφέρει τυχόν προβλήματα στο κέντρο ελέγχου της αποστολής στην Ελβετία.
Οι ιθύνοντες του έργου είναι ο Bertrand Piccard, γόνος μιας δυναστείας των Ελβετών επιστημόνων και ο Andre Borschberg, ένας πρώην πιλότος της πολεμικής αεροπορίας της Ελβετίας.
Ο Piccard έγραψε ιστορία το 1999, με το να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που πέταξε σε όλο τον κόσμο με ένα αερόστατο ζεστού αέρα.
Ο Piccard και Borschberg ίδρυσαν το Solar Impulse 12 χρόνια πριν, απογοητευμένοι με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές των αεροπλάνων που αρνήθηκαν να τους πάρουν στα σοβαρά.
Το ζευγάρι υποστήριξε ότι θα ήταν πιο αποτελεσματικά να χρησιμοποιηθούν ηλιακά κύτταρα και μπαταρίες, σε συνδυασμό με εξαιρετικά ελαφρά υλικά. θα μπορούσαν να κάνουν ένα αεροπλάνο να τροφοδοτείται από τον ήλιο μια πραγματικότητα ακόμα και τη νύχτα.
«Αυτό είναι πραγματικά ένα πειραματικό σχέδιο της εξερεύνησης, έτσι τα πάντα είναι καινούργια», δήλωσε ο Piccard.
0 σχόλια: