Όταν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων είναι κενές, πρέπει να φορτίσουν σε ένα σταθμό φόρτισης. Στα αυτοκίνητα είναι κανόνας συνήθως να φορτίζουν το αργότερο μέχρι 200 χιλιόμετρα και τα βαρύτερα λεωφορεία, ακόμη και νωρίτερα. Εκεί, τα αυτοκίνητα θα βρίσκονται για αρκετές ώρες μέχρι οι μπαταρίες να είναι γεμάτες και πάλι. Αυτό κρατά μακριά πολλούς οδηγούς για την αγορά ενός τέτοιου οχήματος. Τα λεωφορεία που ταξιδεύουν σαν μέσα μαζικής μεταφοράς, μειώνουν τεράστια τις μακρές περιόδους οικονομίας των ηλεκτρικών λεωφορείων.
Αυτό θα γίνει πραγματικότητα τώρα στο Βερολίνο, χάρη στην πρώτη πλήρη γραμμή στο κέντρο της πόλης με ένα ασύρματο σύστημα φόρτισης. Η ηλεκτρική γραμμή λεωφορείου 204, που οδηγεί από το ζωολογικό κήπο του Βερολίνου σε απόσταση 6,1 χιλιόμετρα μέχρι το Schöneberg του Βερολίνου. Οι παλέτες των μπαταριών κρύβονται σε μια εσοχή στο πάτωμα και φορτίζουν το πολύ σε επτά λεπτά.
Επτά τόνους ζυγίζει η πινακίδα φόρτισης την τοποθετούν σήμερα στο Βερολίνο στη γη στη στάση Hertzallee. Είναι πέντε μέτρα μήκος, δύο μέτρα πλάτος και 25 εκατοστά σε πάχος και εξαφανίζεται κάτω από ένα στρώμα από μπετόν. Είναι η πρώτη από τις τρεις λεγόμενες Primove σταθμούς φόρτισης στη διαδρομή του λεωφορείου. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία κατασκευάζει η πολωνική εταιρεία Solaris.
Είναι ασφαλές για τους επιβάτες
Με απόδοση ισχύος 200 kW, φορτώνουν οι μπαταρίες, που έχουν χωρητικότητα 90 κιλοβατώρες, μέσα σε λίγα λεπτά. Το σύστημα μπορεί να συγκριθεί με μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, η οποία θα αναλάβει επίσης ασύρματα τους σταθμούς φόρτισης τους. Μόλις το λεωφορείο κινηθεί προς το σταθμό του υπόγειου σιδηρόδρομου φόρτωσης και τον καλύψει πλήρως, τότε το πηνίο που είναι τοποθετημένο στο κάτω πλευρά του οχήματος, θα ξεκινά να λαμβάνει τη μεταφορά ενέργειας.
Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο να είναι ασφαλή για τους επιβάτες και τους πεζούς, χάρη σε μια ισχυρή θωράκιση και ειδικές συχνότητες μετάδοσης. Τα άλλα σημεία φόρτισης θα είναι στο τέλος του Απριλίου του τρέχοντος έτους, το καλοκαίρι του 2015, το πρώτο λεωφορείο θα ξεκινήσει από την γραμμή 204 και θα επιτρέψει κατ 'ανώτατο όριο 70 επιβάτες αθόρυβα και χωρίς εκπομπές με το λεωφορείο στους δρόμους του Βερολίνου. Τα τέσσερα ηλεκτρικά λεωφορεία θα εξοικονομούν κάθε χρόνο περίπου 260 τόνους διοξειδίου του άνθρακα, του αερίου του θερμοκηπίου (CO2). Ισοδύναμο με τις ετήσιες εκπομπές 250 αυτοκίνητων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου υποστηρίζει το ερευνητικό έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών με 4.100.000 €. Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί για παράδειγμα τους χρόνους φόρτωσης, τη κατανάλωση ενέργειας θέρμανσης και κλιματισμού των λεωφορείων για τη βελτίωση του συστήματος.
Αν πάνε όλα καλά θα μπορούσαν τα ηλεκτρικά λεωφορεία τελικά να αντικαταστήσουν τα λεωφορεία ντίζελ που καταναλώνουν περισσότερα από 20 λίτρα καυσίμου ντίζελ ανά εκατό χιλιόμετρα στην κίνηση της πόλης, δίπλα σε επιβλαβείς εκπομπές οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης.
Αυτό θα γίνει πραγματικότητα τώρα στο Βερολίνο, χάρη στην πρώτη πλήρη γραμμή στο κέντρο της πόλης με ένα ασύρματο σύστημα φόρτισης. Η ηλεκτρική γραμμή λεωφορείου 204, που οδηγεί από το ζωολογικό κήπο του Βερολίνου σε απόσταση 6,1 χιλιόμετρα μέχρι το Schöneberg του Βερολίνου. Οι παλέτες των μπαταριών κρύβονται σε μια εσοχή στο πάτωμα και φορτίζουν το πολύ σε επτά λεπτά.
Επτά τόνους ζυγίζει η πινακίδα φόρτισης την τοποθετούν σήμερα στο Βερολίνο στη γη στη στάση Hertzallee. Είναι πέντε μέτρα μήκος, δύο μέτρα πλάτος και 25 εκατοστά σε πάχος και εξαφανίζεται κάτω από ένα στρώμα από μπετόν. Είναι η πρώτη από τις τρεις λεγόμενες Primove σταθμούς φόρτισης στη διαδρομή του λεωφορείου. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία κατασκευάζει η πολωνική εταιρεία Solaris.
Είναι ασφαλές για τους επιβάτες
Με απόδοση ισχύος 200 kW, φορτώνουν οι μπαταρίες, που έχουν χωρητικότητα 90 κιλοβατώρες, μέσα σε λίγα λεπτά. Το σύστημα μπορεί να συγκριθεί με μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα, η οποία θα αναλάβει επίσης ασύρματα τους σταθμούς φόρτισης τους. Μόλις το λεωφορείο κινηθεί προς το σταθμό του υπόγειου σιδηρόδρομου φόρτωσης και τον καλύψει πλήρως, τότε το πηνίο που είναι τοποθετημένο στο κάτω πλευρά του οχήματος, θα ξεκινά να λαμβάνει τη μεταφορά ενέργειας.
Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο να είναι ασφαλή για τους επιβάτες και τους πεζούς, χάρη σε μια ισχυρή θωράκιση και ειδικές συχνότητες μετάδοσης. Τα άλλα σημεία φόρτισης θα είναι στο τέλος του Απριλίου του τρέχοντος έτους, το καλοκαίρι του 2015, το πρώτο λεωφορείο θα ξεκινήσει από την γραμμή 204 και θα επιτρέψει κατ 'ανώτατο όριο 70 επιβάτες αθόρυβα και χωρίς εκπομπές με το λεωφορείο στους δρόμους του Βερολίνου. Τα τέσσερα ηλεκτρικά λεωφορεία θα εξοικονομούν κάθε χρόνο περίπου 260 τόνους διοξειδίου του άνθρακα, του αερίου του θερμοκηπίου (CO2). Ισοδύναμο με τις ετήσιες εκπομπές 250 αυτοκίνητων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου υποστηρίζει το ερευνητικό έργο, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών με 4.100.000 €. Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί για παράδειγμα τους χρόνους φόρτωσης, τη κατανάλωση ενέργειας θέρμανσης και κλιματισμού των λεωφορείων για τη βελτίωση του συστήματος.
Αν πάνε όλα καλά θα μπορούσαν τα ηλεκτρικά λεωφορεία τελικά να αντικαταστήσουν τα λεωφορεία ντίζελ που καταναλώνουν περισσότερα από 20 λίτρα καυσίμου ντίζελ ανά εκατό χιλιόμετρα στην κίνηση της πόλης, δίπλα σε επιβλαβείς εκπομπές οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης.
0 σχόλια: