Θεαματική επιτυχία στις ΗΠΑ με τις δέκα κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες που σκοπεύουν να
εξοπλίσουν όλα τα οχήματα με αυτόματο σύστημα πέδησης. Περιλαμβάνονται όλες οι Γερμανοί κατασκευαστές BMW, Daimler και η Volkswagen, η αμερικανική General Motors (GM), η Ford και η Tesla και οι Ιάπωνες προμηθευτές της Mazda και της Toyota.
Πάνω σε αυτό συμφώνησαν με το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου για την Ασφάλεια στους Αυτοκινητόδρομους. Μαζί, θέλουν να επεξεργαστούν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα μέσα στους επόμενους μήνες. "Αυτό θέτει ένα νέο πρότυπο," δήλωσε ο Mark Rosekind, επικεφαλής του Τμήματος Μεταφορών Εθνικής Υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας.
Μέχρι στιγμής, μόνο το ένα τοις εκατό του συνόλου των μοντέλων του 2015 είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία στις ΗΠΑ, σε 26 τοις εκατό, υπάρχει τουλάχιστον η πρόσθετη αγορά αυτής της επιλογής. Με κάμερες και αισθητήρες, τα οχήματα θα μπορούν να ανιχνεύσουν μια πιθανή σύγκρουση πιο νωρίς και να επιβραδύνουν χωρίς την επιρροή του οδηγού την τελευταία στιγμή. Σε πολλά οχήματα πριμοδοτούνται που το αγοράζουν ήδη ως πακέτο, αλλά κοστίζει μερικές χιλιάδες δολάρια.
Οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων καλύπτουν με το 57 τοις εκατό το σύνολο της αγοράς των ΗΠΑ. Αλλά αυτό δημιουργεί ένα de facto πρότυπο και οι ανταγωνιστές όπως η Fiat Chrysler και άλλοι προμηθευτές, που δεν έχουν δεσμευθεί, δύσκολα θα μπορούσαν να ξεφύγουν.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Το σύνολο των ατυχημάτων των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ήταν 29 τοις εκατό οι οπίσθιες συγκρούσεις. Από τα ατυχήματα που αφορούσαν τραυματισμούς το 30 τοις εκατό ήταν οπίσθιες συγκρούσεις και το έντεκα τοις εκατό ήταν με νεκρούς. "Τα περισσότερα ατυχήματα που προκαλούνται από σφάλμα του οδηγού", δήλωσε ο Adrian Lund, επικεφαλής του Ιδρύματος Ασφαλίσεων. "Τα συστήματα είναι πάντα προσεκτικά, παρακολουθούν το δρόμο και ποτέ δεν κουράζονται ή αποσπάται η προσοχή τους."
Οι ειδικοί λένε ότι θα μπορούσε να πάρει μερικά χρόνια έως ότου η ανακοίνωση να τεθεί σε εφαρμογή. Προμηθευτές όπως η Continental, η Bosch, Delphi, Autoliv και Mobileye θα κερδίσουν από αυτό. "Αυτόματη πέδηση είναι το επόμενο σημαντικό χαρακτηριστικό ασφαλείας σε οχήματα", λέει ο Clarence Ditlow, διευθυντής του Κέντρου για την Ασφάλεια αυτοκινήτου, όπως οι αερόσακοι έγιναν ένα στάνταρ (πρότυπο) για όλα τα αυτοκίνητα.
εξοπλίσουν όλα τα οχήματα με αυτόματο σύστημα πέδησης. Περιλαμβάνονται όλες οι Γερμανοί κατασκευαστές BMW, Daimler και η Volkswagen, η αμερικανική General Motors (GM), η Ford και η Tesla και οι Ιάπωνες προμηθευτές της Mazda και της Toyota.
Πάνω σε αυτό συμφώνησαν με το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Εταιρειών του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου για την Ασφάλεια στους Αυτοκινητόδρομους. Μαζί, θέλουν να επεξεργαστούν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα μέσα στους επόμενους μήνες. "Αυτό θέτει ένα νέο πρότυπο," δήλωσε ο Mark Rosekind, επικεφαλής του Τμήματος Μεταφορών Εθνικής Υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας.
Μέχρι στιγμής, μόνο το ένα τοις εκατό του συνόλου των μοντέλων του 2015 είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία στις ΗΠΑ, σε 26 τοις εκατό, υπάρχει τουλάχιστον η πρόσθετη αγορά αυτής της επιλογής. Με κάμερες και αισθητήρες, τα οχήματα θα μπορούν να ανιχνεύσουν μια πιθανή σύγκρουση πιο νωρίς και να επιβραδύνουν χωρίς την επιρροή του οδηγού την τελευταία στιγμή. Σε πολλά οχήματα πριμοδοτούνται που το αγοράζουν ήδη ως πακέτο, αλλά κοστίζει μερικές χιλιάδες δολάρια.
Οι δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων καλύπτουν με το 57 τοις εκατό το σύνολο της αγοράς των ΗΠΑ. Αλλά αυτό δημιουργεί ένα de facto πρότυπο και οι ανταγωνιστές όπως η Fiat Chrysler και άλλοι προμηθευτές, που δεν έχουν δεσμευθεί, δύσκολα θα μπορούσαν να ξεφύγουν.
Τα στατιστικά στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Το σύνολο των ατυχημάτων των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ήταν 29 τοις εκατό οι οπίσθιες συγκρούσεις. Από τα ατυχήματα που αφορούσαν τραυματισμούς το 30 τοις εκατό ήταν οπίσθιες συγκρούσεις και το έντεκα τοις εκατό ήταν με νεκρούς. "Τα περισσότερα ατυχήματα που προκαλούνται από σφάλμα του οδηγού", δήλωσε ο Adrian Lund, επικεφαλής του Ιδρύματος Ασφαλίσεων. "Τα συστήματα είναι πάντα προσεκτικά, παρακολουθούν το δρόμο και ποτέ δεν κουράζονται ή αποσπάται η προσοχή τους."
Οι ειδικοί λένε ότι θα μπορούσε να πάρει μερικά χρόνια έως ότου η ανακοίνωση να τεθεί σε εφαρμογή. Προμηθευτές όπως η Continental, η Bosch, Delphi, Autoliv και Mobileye θα κερδίσουν από αυτό. "Αυτόματη πέδηση είναι το επόμενο σημαντικό χαρακτηριστικό ασφαλείας σε οχήματα", λέει ο Clarence Ditlow, διευθυντής του Κέντρου για την Ασφάλεια αυτοκινήτου, όπως οι αερόσακοι έγιναν ένα στάνταρ (πρότυπο) για όλα τα αυτοκίνητα.
0 σχόλια: