Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πήγαν αρκετά καλά στη Γερμανία. Αυτό θα το αλλάξει ο υπουργός Οικονομικών Sigmar Gabriel (SPD), σύμφωνα με το δημοσίευμα εφημερίδας. Ένα έγγραφο εργασίας από το υπουργείο του θα περιέχει μεταξύ άλλων, ένα πριμ αγοράς 5.000 ευρώ για τους ιδιώτες δείχνει που αποφασίσουν να αγοράσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αναφέρει η Hannoversche Allgemeine εφημερίδα. Επίσης σχεδιάζεται να δοθούν κίνητρα για τις επιχειρήσεις. Συζητήθηκε για επαγγελματίες μια ειδική απόσβεση του κόστους κτήσης και της τιμής αγοράς των 3.000 €.
Το πακέτο κινήτρων του Gabriel περιέχει επίσης μια πιο γρήγορη επέκταση των σταθμών φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς και μια πιο εκτεταμένη χρήση του e-αυτοκινήτων στις δημόσιες θέσεις φόρτισης. Εδώ, το Υπουργείο Οικονομίας υποθέτει ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα θα πρέπει να δώσει καλές οικονομικές προοπτικές για τη χρηματοδότηση χωρίς αυξήσεις φόρων.
2 δισεκατομμύρια ευρώ
Το συνοδευτικό πακέτο σχέδιο δεν έχει συντονιστεί μεταξύ των υπουργείων. Πάνω σε αυτό έχει αποδειχθεί ότι ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε (CDU) έχει αντιρρήσεις. Το σχέδιο προώθησης, το οποίο θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ από το 2017 θα σήμαινε, σύμφωνα με μια έκθεση του Reuters και φορολογικές ελαφρύνσεις, που θα κυμανθούν στο ποσό των 2 δις ευρώ.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει θέση σαν στόχο ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους γερμανικούς δρόμους για 2020. Από αυτό βρίσκεται η Γερμανία ακόμη πολύ μακριά. Στη Γερμανία, οι κυκλοφορήσαν το 2015 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα 12.000, με 33.600 υβριδικά. Τον Μάρτιο του 2015, το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο ενέκρινε τα προνόμια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τον Ιούλιο αποφάσισε με ένα νομοσχέδιο κατόπιν αιτήματος της Έσσης για τα νέα ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά μοντέλα και για τις εγκαταστάσεις φόρτισης.
Το πακέτο κινήτρων του Gabriel περιέχει επίσης μια πιο γρήγορη επέκταση των σταθμών φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς και μια πιο εκτεταμένη χρήση του e-αυτοκινήτων στις δημόσιες θέσεις φόρτισης. Εδώ, το Υπουργείο Οικονομίας υποθέτει ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα θα πρέπει να δώσει καλές οικονομικές προοπτικές για τη χρηματοδότηση χωρίς αυξήσεις φόρων.
2 δισεκατομμύρια ευρώ
Το συνοδευτικό πακέτο σχέδιο δεν έχει συντονιστεί μεταξύ των υπουργείων. Πάνω σε αυτό έχει αποδειχθεί ότι ο υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε (CDU) έχει αντιρρήσεις. Το σχέδιο προώθησης, το οποίο θα μπορούσε να τεθεί σε ισχύ από το 2017 θα σήμαινε, σύμφωνα με μια έκθεση του Reuters και φορολογικές ελαφρύνσεις, που θα κυμανθούν στο ποσό των 2 δις ευρώ.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση έχει θέση σαν στόχο ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους γερμανικούς δρόμους για 2020. Από αυτό βρίσκεται η Γερμανία ακόμη πολύ μακριά. Στη Γερμανία, οι κυκλοφορήσαν το 2015 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα 12.000, με 33.600 υβριδικά. Τον Μάρτιο του 2015, το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο ενέκρινε τα προνόμια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τον Ιούλιο αποφάσισε με ένα νομοσχέδιο κατόπιν αιτήματος της Έσσης για τα νέα ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά μοντέλα και για τις εγκαταστάσεις φόρτισης.
0 σχόλια: