Είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό της μεγάλης απόστασης οδήγησης. Η σύνδεση σ το Διαδίκτυο θα έχει νεκρή ζώνη λήψης. Συνήθως, όταν χρειάζονται περισσότερες οδηγίες κατεύθυνσης ή να πραγματοποιήσεις μια κλήση, όταν είσαι στη μέση του πουθενά χωρίς σήμα έχεις μια μεγάλη απογοήτευση.
Αλλά η απάντηση θα μπορούσε να προέρχεται από τον ουρανό. Η Toyota παρουσίασε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, που κατασκευάστηκε με την τεχνολογία δορυφορικού Internet, που μπορεί να έχει απευθείας σύνδεση από οπουδήποτε και δεν απαιτεί ογκώδη κεραία ή ένα μηχανικό σύστημα που να παρακολουθεί τους δορυφόρους.
Το αυτοκίνητο είναι στην επίδειξη στο North American International Auto Show αυτή την εβδομάδα στο Ντιτρόιτ και χρησιμοποιεί μια επίπεδη τεχνολογία της κεραίας από Kymeta, μια εταιρεία ηλεκτρονικών με έδρα την Ουάσινγκτον.
Οι δύο έχουν εργαστεί μαζί για λίγο πάνω από δύο χρόνια για τον τρόπο επέκτασης της δυνατότητας σύνδεσης στο Internet για τα αυτοκίνητα οπουδήποτε χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τις κομψές γραμμές του σύγχρονου αυτοκινήτου. Και εδώ έρχεται η τεχνολογία της επίπεδης κεραίας.
Η ιδέα έγινε πραγματικότητα με το Mirai, το πρώτο επιβατικό υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της Toyota, με την κεραία να ευρίσκεται στην οροφή.
Η ιδέα είναι ότι βοηθιέται από μια νέα γενεά τηλεπικοινωνιακών δορυφόρων, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις επικοινωνίες δεδομένων και υπηρεσιών του Διαδικτύου και έχουν πιο επικεντρωμένες και εντοπισμένες δέσμες από εκείνες του παρελθόντος. Οι δορυφόροι αυτοί προσφέρουν υψηλότερες ταχύτητες δεδομένων και ένα πιο ισχυρό σήμα, απλοποιώντας το σύστημα λήψης.
Αλλά η απάντηση θα μπορούσε να προέρχεται από τον ουρανό. Η Toyota παρουσίασε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, που κατασκευάστηκε με την τεχνολογία δορυφορικού Internet, που μπορεί να έχει απευθείας σύνδεση από οπουδήποτε και δεν απαιτεί ογκώδη κεραία ή ένα μηχανικό σύστημα που να παρακολουθεί τους δορυφόρους.
Το αυτοκίνητο είναι στην επίδειξη στο North American International Auto Show αυτή την εβδομάδα στο Ντιτρόιτ και χρησιμοποιεί μια επίπεδη τεχνολογία της κεραίας από Kymeta, μια εταιρεία ηλεκτρονικών με έδρα την Ουάσινγκτον.
Οι δύο έχουν εργαστεί μαζί για λίγο πάνω από δύο χρόνια για τον τρόπο επέκτασης της δυνατότητας σύνδεσης στο Internet για τα αυτοκίνητα οπουδήποτε χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τις κομψές γραμμές του σύγχρονου αυτοκινήτου. Και εδώ έρχεται η τεχνολογία της επίπεδης κεραίας.
Η ιδέα έγινε πραγματικότητα με το Mirai, το πρώτο επιβατικό υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της Toyota, με την κεραία να ευρίσκεται στην οροφή.
Η Toyota ανακοίνωσε ότι ψάχνει σε ευρύτερη χρήση των δορυφορικών επικοινωνιών σε αυτοκίνητα στο μέλλον, διότι προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα όπως είναι η ικανότητα να στέλνουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων για τα αυτοκίνητα, καλύπτει πολλές χώρες, ώστε να βοηθήσει την ευρεία εξάπλωση των συνδεδεμένων αυτοκίνητα που βασίζονται στην ίδια τεχνολογία, και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και ασφάλεια επικοινωνιών, ιδίως σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως είναι οι φυσικές καταστροφές.
Η ιδέα είναι ότι βοηθιέται από μια νέα γενεά τηλεπικοινωνιακών δορυφόρων, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις επικοινωνίες δεδομένων και υπηρεσιών του Διαδικτύου και έχουν πιο επικεντρωμένες και εντοπισμένες δέσμες από εκείνες του παρελθόντος. Οι δορυφόροι αυτοί προσφέρουν υψηλότερες ταχύτητες δεδομένων και ένα πιο ισχυρό σήμα, απλοποιώντας το σύστημα λήψης.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε για το Kymeta 5.000.000 $ για να συνεχίσουν να εργάζονται για τη βελτίωση του συστήματος. Η Toyota έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να δοκιμάσει και να αναπτύξει την κεραία για το αυτοκίνητο και είπε ότι η επένδυση αυτή αναμένεται να επιταχύνει την έρευνα, για το αεροδυναμικό δορυφορικό Internet για τα αυτοκίνητα.
0 σχόλια: