Σε όλο τον κόσμο, 1,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν online το δίκτυο του Facebook αλλά
μέχρι στιγμής μόνο ιδιωτικά. Αυτό πρέπει να αλλάξει τώρα. Με το νέο πρόγραμμα Workplace, η εταιρεία θέλει να κάνει το συμβατικό Intranet για τις εταιρείες περιττό.
Σχέδιο του Facebook για να αλλάξει ριζικά την πλατφόρμα της και την επικοινωνία μέσα στις επιχειρήσεις, ώστε να είναι έτοιμη για καθημερινή χρήση. Το νέο προϊόν που ονομάζεται Workplace είναι ένα είδος κοινωνικού δικτύου για τις εταιρείες και να κάνει τις intranet λύσεις και τα εσωτερικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιττά σύμφωνα με το σχέδιο του ομίλου. "Έχουμε πράγματα που υπάρχουν ήδη και θα είναι συνδεδεμένα με μία μόνο εφαρμογή," είπε ο επικεφαλής του προγράμματος του Workplace Julien Codorniou.
Σύμφωνα με την εταιρεία επιτρέπεται στο Workplace στους εργαζόμενους της εταιρείας, για παράδειγμα, να αλληλεπιδρούν σε ομάδες σχετικά για ένα project, να συνομιλούν με ένα συνάδελφο ή να ακολουθήσουν μια παρουσίαση της διαχείρισης. Διάφορες προσεγγίσεις που υπάρχουν στο κοινωνικό δίκτυο Facebook έχουν χρησιμοποιηθεί. "95 τοις εκατό από αυτά που έχουμε αναπτύξει στο Facebook, έχουν ενσωματωθεί στο Workplace ", είπε ο Codorniou.
Η εταιρεία θα επωφεληθεί από το γεγονός ότι πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι ιδιωτικά επισκέπτονται ήδη online στο δίκτυο, και ως εκ τούτου τις λειτουργίες του τις γνωρίζουν καλά. Ωστόσο, το Workplace και το Facebook θα είναι διαφορετικοί κόσμοι. Για να χρησιμοποιηθεί το Workplace δεν θα είναι απαραίτητος λογαριασμός στο Facebook. Ο κάθε εργαζόμενος θα συνδέεται με την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του εκεί.
Δωρεάν για τις ΜΚΟ και τα πανεπιστήμια
Το Facebook εργάσθηκε δύο χρόνια για το νέο προϊόν. Οι εταιρείες με έως και 1000 εργαζόμενους θα πληρώνουν τρία δολάρια ΗΠΑ ανά άτομο, με έως και 10.000 υπαλλήλους δύο ευρώ και με περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους ένα δολάριο. Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο τριών μηνών και οι εταιρείες θα πληρώνουν μόνο για τους ενεργούς χρήστες πραγματικά.
Το Workplace έχει ήδη δοκιμαστεί σε μια προκαταρκτική έκδοση σε περίπου χίλιες εταιρείες. Σύμφωνα με το Facebook οι πρώτοι χρήστες του περιλαμβάνουν ομάδα τροφίμων Danone, Booking.com, η Royal Bank of Scotland και η φιλανθρωπική οργάνωση Oxfam. Στις ΜΚΟ και τα πανεπιστήμια θα δοθεί το προϊόν δωρεάν.
μέχρι στιγμής μόνο ιδιωτικά. Αυτό πρέπει να αλλάξει τώρα. Με το νέο πρόγραμμα Workplace, η εταιρεία θέλει να κάνει το συμβατικό Intranet για τις εταιρείες περιττό.
Σχέδιο του Facebook για να αλλάξει ριζικά την πλατφόρμα της και την επικοινωνία μέσα στις επιχειρήσεις, ώστε να είναι έτοιμη για καθημερινή χρήση. Το νέο προϊόν που ονομάζεται Workplace είναι ένα είδος κοινωνικού δικτύου για τις εταιρείες και να κάνει τις intranet λύσεις και τα εσωτερικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιττά σύμφωνα με το σχέδιο του ομίλου. "Έχουμε πράγματα που υπάρχουν ήδη και θα είναι συνδεδεμένα με μία μόνο εφαρμογή," είπε ο επικεφαλής του προγράμματος του Workplace Julien Codorniou.
Σύμφωνα με την εταιρεία επιτρέπεται στο Workplace στους εργαζόμενους της εταιρείας, για παράδειγμα, να αλληλεπιδρούν σε ομάδες σχετικά για ένα project, να συνομιλούν με ένα συνάδελφο ή να ακολουθήσουν μια παρουσίαση της διαχείρισης. Διάφορες προσεγγίσεις που υπάρχουν στο κοινωνικό δίκτυο Facebook έχουν χρησιμοποιηθεί. "95 τοις εκατό από αυτά που έχουμε αναπτύξει στο Facebook, έχουν ενσωματωθεί στο Workplace ", είπε ο Codorniou.
Η εταιρεία θα επωφεληθεί από το γεγονός ότι πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια άνθρωποι ιδιωτικά επισκέπτονται ήδη online στο δίκτυο, και ως εκ τούτου τις λειτουργίες του τις γνωρίζουν καλά. Ωστόσο, το Workplace και το Facebook θα είναι διαφορετικοί κόσμοι. Για να χρησιμοποιηθεί το Workplace δεν θα είναι απαραίτητος λογαριασμός στο Facebook. Ο κάθε εργαζόμενος θα συνδέεται με την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του εκεί.
Δωρεάν για τις ΜΚΟ και τα πανεπιστήμια
Το Facebook εργάσθηκε δύο χρόνια για το νέο προϊόν. Οι εταιρείες με έως και 1000 εργαζόμενους θα πληρώνουν τρία δολάρια ΗΠΑ ανά άτομο, με έως και 10.000 υπαλλήλους δύο ευρώ και με περισσότερους από 10.000 υπαλλήλους ένα δολάριο. Υπάρχει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο τριών μηνών και οι εταιρείες θα πληρώνουν μόνο για τους ενεργούς χρήστες πραγματικά.
Το Workplace έχει ήδη δοκιμαστεί σε μια προκαταρκτική έκδοση σε περίπου χίλιες εταιρείες. Σύμφωνα με το Facebook οι πρώτοι χρήστες του περιλαμβάνουν ομάδα τροφίμων Danone, Booking.com, η Royal Bank of Scotland και η φιλανθρωπική οργάνωση Oxfam. Στις ΜΚΟ και τα πανεπιστήμια θα δοθεί το προϊόν δωρεάν.
0 σχόλια: