Η μοναδική αντιπροσωπεία Ferrari στην Ελλάδα, δεν σημείωσε ούτε μια πώληση για περίπου δυο χρόνια. Πολύ εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς γιατί η αντιπροσωπεία της Ferrari δε θα ανοίξει ξανά από Σεπτέμβρη..
Οι εποχές όπου υπήρχαν περισσότερες Porsche Cayenne, απ ότι Έλληνες φορολογούμενοι με δηλωθέν εισόδημα μεγαλύτερο των 50.000€, έχουν τελειώσει.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ του super car βίωσε πρόσφατα μια μεγάλη απογοήτευση: Δεν κατάφερε να πουλήσει ούτε μια Ferrari τα δυο τελευταία χρόνια. Στις αρχές του 2012 πούλησε μια 458 Spider και από τότε απόλυτη σιωπή. Η πλουτοκρατία στην Ελλάδα φαίνεται απρόθυμη πλέον να παρελαύνει με τον πλούτο της.
Έτσι μετά από 6 συνεχόμενα χρόνια ύφεσης και ανεργίας ρεκόρ, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων έχουν αλωνιστεί. Η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου παρουσιάζεται σαφέστατα και από τους αριθμούς: Οι πρώτοι 7 μήνες του 2013 παρουσιάζουν πτώση κατά 75% σε σχέση με τους αντίστοιχους του 2008. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι προ κρίσης τα κρατικά έσοδα από την αγορά αυτοκινήτου αντιπροσώπευαν το 12% του ΑΕΠ!
Οι συνολικές εξαγωγές αυτοκινήτων έχουν εκτοξευτεί από 3.035 το 2010 σε 22.053 το 2012. Η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων πιστεύεται ότι έχει καταλήξει στη γειτονική Αλβανία και στη Γεωργία.
Πηγή άρθρου: Greece's only Ferrari dealership has had no sales for nearly two years
Οι εποχές όπου υπήρχαν περισσότερες Porsche Cayenne, απ ότι Έλληνες φορολογούμενοι με δηλωθέν εισόδημα μεγαλύτερο των 50.000€, έχουν τελειώσει.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ του super car βίωσε πρόσφατα μια μεγάλη απογοήτευση: Δεν κατάφερε να πουλήσει ούτε μια Ferrari τα δυο τελευταία χρόνια. Στις αρχές του 2012 πούλησε μια 458 Spider και από τότε απόλυτη σιωπή. Η πλουτοκρατία στην Ελλάδα φαίνεται απρόθυμη πλέον να παρελαύνει με τον πλούτο της.
Έτσι μετά από 6 συνεχόμενα χρόνια ύφεσης και ανεργίας ρεκόρ, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων έχουν αλωνιστεί. Η κατάρρευση της αγοράς αυτοκινήτου παρουσιάζεται σαφέστατα και από τους αριθμούς: Οι πρώτοι 7 μήνες του 2013 παρουσιάζουν πτώση κατά 75% σε σχέση με τους αντίστοιχους του 2008. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι προ κρίσης τα κρατικά έσοδα από την αγορά αυτοκινήτου αντιπροσώπευαν το 12% του ΑΕΠ!
Οι συνολικές εξαγωγές αυτοκινήτων έχουν εκτοξευτεί από 3.035 το 2010 σε 22.053 το 2012. Η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων πιστεύεται ότι έχει καταλήξει στη γειτονική Αλβανία και στη Γεωργία.
Πηγή άρθρου: Greece's only Ferrari dealership has had no sales for nearly two years
0 σχόλια: