Το ηλεκτροκίνητο όχημα, το οποίο η Google έχει αρχίσει τις δοκιμές γύρω από την έδρα της στο Mountain View της Καλιφόρνια καταργεί όλες τους συνήθεις ελέγχους, συμπεριλαμβανομένων των πεντάλ. Αντ
'αυτού, έχει μια εφαρμογή smartphone που καλεί και λέει τον προορισμό. Ένα μόνο κουμπί STOP τοποθετείται ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα σε περίπτωση που οι επιβάτες πρέπει να παρακάμψουν τον υπολογιστή.
Η παρουσία ενός αυτοκίνητου με τελική ταχύτητα των 25 μίλια/ώρα με δύο καθίσματα χωρίς πετάλια και χωρίς τιμόνι μπορεί να μην κάνει μεγάλη εντύπωση σε μια έκθεση αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο στην πραγματικότητα αναλαμβάνει όλα τα καθήκοντα της πλοήγησης, το σύστημα διεύθυνσης την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.
Η εταιρεία κατασκευάζει περίπου 100 πρωτότυπα για μια δοκιμή δύο ετών. Ο συν-ιδρυτής της εταιρείας , Sergey Brin, δήλωσε σε συνέντευξη στην Καλιφόρνια ότι το όχημα ήταν "ακόμα στο στάδιο του πρωτοτύπου ", αλλά ότι το σχέδιο ήταν «να αλλάξει τον κόσμο για τους ανθρώπους που σήμερα δεν εξυπηρετούνται καλά για τη μεταφορά τους».
Είπε για το αυτοκίνητο: «Έτσι απλά κάθεται εκεί χωρίς τιμόνι, πετάλια Για μένα ήταν πολύ χαλαρωτικό. Σε περίπου 10 δευτερόλεπτα μετά που ήμουν μέσα, ξέχασα ότι ήμουν εκεί».
Η Google λέει ότι ο κύριος στόχος του είναι η βελτίωση της ασφάλειας, και ότι επειδή το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο με απορρόφηση κρούσεων αφρό στο μπροστινό μέρος έχει ένα πλαστικό ανεμοθώρακα , «θα πρέπει να είναι πολύ πιο ασφαλή για τους πεζούς από ό, τι οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο».
Τα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν κατασκευαστεί ειδικά από μια εταιρεία (ακόμη απροσδιόριστη) στο Ντιτρόιτ, θα χρησιμοποιηθεί για να διερευνήσει πως θα καταστήσουν τα οχήματα αυτά να λειτουργούν με τον καλύτερο τρόπο. Χωρίς οδηγό η Google θα τρέξει ένα πιλοτικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι ακόμα προς πώληση.
Μία πρόκληση είναι η δημιουργία σαρώσεων υψηλής ανάλυσης των δρόμων και του περιβάλλοντος χώρου. Προτού τα αυτοκίνητα κυκλοφορήσουν πρέπει να είναι έτοιμα να συλλέγουν και να επεξεργάζονται αρκετές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν χάρτες υψηλής λεπτομέρειας περίπου 2.000 χιλιόμετρα από τους δρόμους της Καλιφόρνιας, αλλά το κράτος έχει πάνω από 170.000 μίλια από δημόσιους δρόμους.
Άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων της Volvo , Ford και Mercedes εργάζονται με το πρόγραμμα οδήγησης για τη βοήθεια των οχημάτων, η οποία σε αντίθεση με την έκδοση της Google.
Μέχρι στιγμής, οι εκδόσεις της Google της αυτο-οδήγησης των αυτοκινήτων, έχουν καλύψει 700.000 μίλια χωρίς ατύχημα που να προκλήθηκε από τον υπολογιστή. Η εταιρεία επισημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο στους δρόμους και ότι περίπου το 80 % των ατυχημάτων αποδίδονται σε ανθρώπινο λάθος.
'αυτού, έχει μια εφαρμογή smartphone που καλεί και λέει τον προορισμό. Ένα μόνο κουμπί STOP τοποθετείται ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα σε περίπτωση που οι επιβάτες πρέπει να παρακάμψουν τον υπολογιστή.
Η παρουσία ενός αυτοκίνητου με τελική ταχύτητα των 25 μίλια/ώρα με δύο καθίσματα χωρίς πετάλια και χωρίς τιμόνι μπορεί να μην κάνει μεγάλη εντύπωση σε μια έκθεση αυτοκινήτων.
Το αυτοκίνητο στην πραγματικότητα αναλαμβάνει όλα τα καθήκοντα της πλοήγησης, το σύστημα διεύθυνσης την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.
Η εταιρεία κατασκευάζει περίπου 100 πρωτότυπα για μια δοκιμή δύο ετών. Ο συν-ιδρυτής της εταιρείας , Sergey Brin, δήλωσε σε συνέντευξη στην Καλιφόρνια ότι το όχημα ήταν "ακόμα στο στάδιο του πρωτοτύπου ", αλλά ότι το σχέδιο ήταν «να αλλάξει τον κόσμο για τους ανθρώπους που σήμερα δεν εξυπηρετούνται καλά για τη μεταφορά τους».
Είπε για το αυτοκίνητο: «Έτσι απλά κάθεται εκεί χωρίς τιμόνι, πετάλια Για μένα ήταν πολύ χαλαρωτικό. Σε περίπου 10 δευτερόλεπτα μετά που ήμουν μέσα, ξέχασα ότι ήμουν εκεί».
Η Google λέει ότι ο κύριος στόχος του είναι η βελτίωση της ασφάλειας, και ότι επειδή το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο με απορρόφηση κρούσεων αφρό στο μπροστινό μέρος έχει ένα πλαστικό ανεμοθώρακα , «θα πρέπει να είναι πολύ πιο ασφαλή για τους πεζούς από ό, τι οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο».
Τα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν κατασκευαστεί ειδικά από μια εταιρεία (ακόμη απροσδιόριστη) στο Ντιτρόιτ, θα χρησιμοποιηθεί για να διερευνήσει πως θα καταστήσουν τα οχήματα αυτά να λειτουργούν με τον καλύτερο τρόπο. Χωρίς οδηγό η Google θα τρέξει ένα πιλοτικό πρόγραμμα χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι ακόμα προς πώληση.
Μία πρόκληση είναι η δημιουργία σαρώσεων υψηλής ανάλυσης των δρόμων και του περιβάλλοντος χώρου. Προτού τα αυτοκίνητα κυκλοφορήσουν πρέπει να είναι έτοιμα να συλλέγουν και να επεξεργάζονται αρκετές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν χάρτες υψηλής λεπτομέρειας περίπου 2.000 χιλιόμετρα από τους δρόμους της Καλιφόρνιας, αλλά το κράτος έχει πάνω από 170.000 μίλια από δημόσιους δρόμους.
Άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων της Volvo , Ford και Mercedes εργάζονται με το πρόγραμμα οδήγησης για τη βοήθεια των οχημάτων, η οποία σε αντίθεση με την έκδοση της Google.
Μέχρι στιγμής, οι εκδόσεις της Google της αυτο-οδήγησης των αυτοκινήτων, έχουν καλύψει 700.000 μίλια χωρίς ατύχημα που να προκλήθηκε από τον υπολογιστή. Η εταιρεία επισημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο στους δρόμους και ότι περίπου το 80 % των ατυχημάτων αποδίδονται σε ανθρώπινο λάθος.
0 σχόλια: