Η Samsung παλεύει με τον ανταγωνισμό χαμηλού κόστους.

τα κινητά τηλέφωνα της Samsung
Η Samsung εδώ και καιρό ήταν γνωστή για ένα πράγμα: την ανάπτυξη. Αυτοί οι καιροί έχουν περάσει. Ο ανταγωνισμός χαμηλού κόστους της
Κίνας φέρνει την κορεατική εταιρία σε δύσκολη θέση. Τα κέρδη καταρρέουν και πάλι.  

Οι προβλέψεις της Samsung για το δεύτερο τρίμηνο δείχνουν τη μείωση των λειτουργικών κερδών κατά 24,5 τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.  Η Εταιρεία κατηγορεί τον αυξανόμενο ανταγωνισμό για αυτό. Η δύναμη του εθνικού νομίσματος της Νότιας Κορέας οδηγεί στην αποδυνάμωση της Samsung.

Η μείωση των κερδών 

Ανάπτυξη, ανάπτυξη, ανάπτυξη έδειξαν τα αριθμητικά στοιχεία που καθιέρωσε η Samsung, τα τελευταία χρόνια. Τώρα η εταιρεία για τρίτη φορά στη σειρά έχει ανακοινώσει μείωση των κερδών. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους αναμένει στα λειτουργικά κέρδη μια μείωση 24,5 τοις εκατό σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Τα κέρδη ανήλθαν σε 7.2 δισ. δολ. Οι αναλυτές ανέμεναν 8,3 δισ. δολ.

 Οι λόγοι για την πτώση των κερδών 

Για την Samsung όχι μόνο το κέρδος πήγε πίσω, ακόμα και οι πωλήσεις βυθίστηκαν, σύμφωνα με μια εκτίμηση κατά 9,5 τοις εκατό στα 52 δισ. γουόν (Won). Γι 'αυτό είναι ίσως και το νόμισμα της Νότιας Κορέας το Won συνυπεύθυνο. Σε σύγκριση με το δολάριο και το ευρώ είναι τώρα διαπραγματεύσιμο εξαιρετικά ισχυρό. Το γουόν έχει επανειλημμένα φθάσει σε υψηλό εξαετίας κατά τους τελευταίους μήνες. Αυτό σημαίνει ότι η εξαγωγή των αγαθών της Κορέας θα γίνουν πιο ακριβή σε άλλες χώρες, το οποίο τείνει να προσελκύει χαμηλότερο όγκο πωλήσεων και των εσόδων από μόνη της. Η Samsung κάτω από αυτές τις συνθήκες θα ήθελε να αυξήσει τα κέρδη της, θα έπρεπε όμως να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους. Η εταιρεία θα έπρεπε να πωλεί όλο και πιο πολύ high-end smartphones.

 Σε πολλές χώρες, ιδιαίτερα στη Δύση η αγορά smartphone είναι σχεδόν κορεσμένη. Οι ρυθμοί ανάπτυξης μειώνονται. Επιπλέον, η. Νέοι προμηθευτές χαμηλού κόστους φέρνουν τη Samsung σε δύσκολη θέση ειδικά στην Κίνα και ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Στην Κίνα, για παράδειγμα, ο νέος χαμηλού κόστους παροχέας Xiaomi έχει πουλήσει περισσότερα από 26 εκατομμύρια συσκευές το πρώτο εξάμηνο. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος είναι μια αύξηση του 271 τοις εκατό. Το ένα τέταρτο των πελατών της Xiaomi φέρεται να είχαν στο παρελθόν συσκευές Samsung.

Πώς θα συνεχιστεί;

  Στο τρέχον τρίτο τρίμηνο, η Samsung στηρίζει τις ελπίδες της στα νέα κινητά τηλέφωνα. Οι αναλυτές φοβούνται, όμως, ότι το κέρδος της θα μπορούσε να πέσει ακόμη και από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο και θα αποτελέσει το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο μείωσης κερδών. Στις ΗΠΑ ο αντίπαλος της η Apple θα μπορούσε να πιέσει τη Samsung με τον αναμενόμενο διάδοχο, το iPhone 6. Οι εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι η Samsung πρέπει να μειώσει την τιμή πώλησης για τεχνικά χειρότερα εξοπλισμένα smartphones για να υπερασπιστεί το μερίδιο αγοράς.

0 σχόλια: