Η Oculus αποκαλύπτει τελικά το καταναλωτικό ακουστικό της εικονικής πραγματικότητας.



ο επικεφαλής της Oculus ο Brendan Iribe παρουσιάζει το Oculus Rift
Το Facebook ιδιοκτήτης της εταιρείας εικονικής πραγματικότητας Oculus σήμερα έδειξε μια
βελτιωμένη εκδοχή του ακουστικού, Rift, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στους καταναλωτές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016.
Η καταναλωτική έκδοση του Oculus Rift θα είναι διαθέσιμη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016.
«Το Oculus Rift πρόκειται να παραδώσει τη μαγεία της παρουσίας,» δήλωσε ο επικεφαλής της Oculus ο Brendan Iribe σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο . "Αυτό δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Αυτή είναι η πραγματικότητα, και αυτό συμβαίνει σήμερα. "

Η Oculus δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το κόστος του Rift, αλλά ο Iribe είπε ότι θα είναι σε "προσιτή τιμή." Στο πλαίσιο μιας εταιρικής σχέσης με το Xbox, η Oculus Rift θα κυκλοφορήσει και έναν ασύρματο controller για το Xbox που θα είναι σε θέση να κάνει streaming στα παιχνίδια του Xbox One.
Ένας τρόπος για να αγγίξεις εικονικά αντικείμενα
Η εταιρεία παρουσίασε επίσης νέους εύχρηστους αισθητήρες που ονομάζονται Oculus Touch.

"Ένα από τα πρώτα πράγματα που οι άνθρωποι κάνουν [όταν βάζουν το Rift] είναι να επικοινωνήσουν με αυτόν τον εικονικό κόσμο", δήλωσε ο ιδρυτής της Oculus Palmer Luckey. Το Touch θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει τις χειρονομίες, και επιτρέπει στους ανθρώπους να κατέχουν και να αλληλεπιδρούν με εικονικά αντικείμενα, όπως ένα πυροβόλο όπλο σε ένα παιχνίδι σκοποβολής. Θα πωλείται ξεχωριστά και θα είναι διαθέσιμο αμέσως μετά το λανσάρισμα του Rift στην αγορά.

Αποκάλυψε ενόψει της Διάσκεψης video game E3 στο Λος Άντζελες την ερχόμενη εβδομάδα, το νέο ακουστικό έχει συρρικνωθεί και είναι τυλιγμένο με ύφασμα έτσι είναι πιο άνετο για τους ανθρώπους να το πιάσουν και να το φορέσουν. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει βελτιώσει επίσης την παρακολούθηση των ματιών έτσι ώστε η εμπειρία είναι λιγότερο ενοχλητική.

"Πραγματικά, για πρώτη φορά, φαίνεται σαν ένα καταναλωτικό προϊόν", δήλωσε ο Iribe. Αλλά ενώ η Oculus τελικά ετοιμάζεται να στείλει τα πρώτα καταναλωτικά της προϊόντα στην αγορά, είναι ακόμα μακριά από την επίτευξη του οράματος του Zuckerberg να γίνει μια κύρια υπολογιστική πλατφόρμα. Ο Iribe. λέει "Εγώ απολύτως πιστεύω ότι θα συμβεί, αλλά θα πάρει λίγο χρόνο."

Προς το παρόν, η εστίαση είναι σαφώς σε gamers,, όπως αποδεικνύεται από το ντεμπούτο του Oculus Touch και όπως αποδεικνύεται από τους επερχόμενους τίτλους.

Η υιοθέτηση του Rift μεταξύ των gamers, και τελικά την καθημερινή τους καταναλωτές, θα εξαρτηθεί από μερικούς παράγοντες: την τιμή, την εμπειρία, και ιδιαίτερα οι προγραμματιστές που παράγουν περιεχόμενο. "Οι προγραμματιστές χρειάζονται χρόνια για να κάνουν συναρπαστικό περιεχόμενο." λέει ο Iribe. 

0 σχόλια: