Πριν 2 ή 3 χρόνια, κάθε μεγάλος κατασκευαστής εισήγαγε μια νέα
πλατφόρμα τηλεόρασης. Εν τω μεταξύ, οι streaming παίκτες έκαναν βήματα γι 'αυτό ήρθε ως έκπληξη το γεγονός ότι οι κατασκευαστές, στην έκθεση CES 2017 τον Ιανουάριο, αντέδρασαν τόσο παθητικά στην απειλή. Τι θα συμβεί με την Smart TV;
Το μέλλον της Smart TV
Οι πρώτες Smart τηλεοράσεις παρουσιάστηκαν πριν 6-8 χρόνια. Τότε, πήραν τη μορφή σχετικά «χαζές» τηλεοράσεις με μερικά χαρακτηριστικά που προστέθηκαν επιπλέον. Αυτό αποτέλεσε μια επέκταση για να χαρακτηριστούν αυτά τα λειτουργικά συστήματα παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στο χώρο των κινητών.
Αν θα μας επιτραπεί να χρησιμοποιήσουμε την αναλογία smartphone μόνο για μια σύντομη στιγμή, θα μπορούσε κανείς να μιλήσει κάποιος για το «σημείο καμπής iPhone», όπου τα απλά συστήματα αντικαθίστανται από πλήρεις λειτουργικά συστήματα και οδηγούνται πλέον από το λογισμικό. Έχει φτάσει η τηλεοπτική αγορά στην «iPhone στιγμή της»; Δεν είναι σαφές όμως αν έχει, επιτευχθεί αυτό από την Apple με το λειτουργικό tvOS και την Google με το Android TV λειτουργικό της, την παλιά φρουρά.
Διότι ας είμαστε ειλικρινείς εδώ. Το Tizen της Samsung και το webOS της LG μπορούν να ποζάρουν σαν ανοικτές πλατφόρμες με εφαρμογές σε oline καταστήματα, αλλά αυτές δεν είναι. Το μόνο που πρέπει να εξετάσουμε είναι, πώς οι συνομιλίες με τους διανομείς περιεχομένου εξελίσσονται και καθίσταται σαφές, ότι οι κατασκευαστές όμως ελέγχουν ποιος μπαίνει μέσα . Η πρόσβαση καθορίζεται από συμβάσεις και τα χρήματα. Αυτά δεν είναι ακριβώς τα ανοικτά καταστήματα εφαρμογών που ξέρουμε και αγαπάμε από τα Android κινητά και τα iOS της Apple.
Άλλες «πλατφόρμες», όπως το Firefox OS στην τηλεόραση της Panasonic δεν είναι καν αυτό. Είναι απλά επικαλύψεις web περιτυλιγμένες με αρκετά γραφικά.
Ο Mozilla, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τον Firefox OS, έχει ήδη παραιτηθεί, αλλά η Panasonic σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη κάτω από ένα νέο έμβλημα. Η LG είχε τόσο λίγα νέα πράγματα για να ανακοινώσει ότι αυτό που ονομάζεται ενημέρωση (webOS 3.5). Η Samsung αρνήθηκε ακόμα και να μιλήσει για μια έκδοση 3.0 του λειτουργικού συστήματος Tizen παρά το 2.0 το οποίο εκπονήθηκε το 2016 και 1,0 πριν ένα έτος. Οι μόνες σημαντικές προσθήκες στο Tizen είναι μερικές νέες εφαρμογές που θα είναι διαθέσιμες στις ΗΠΑ και να μπορεί να επιλέξει κάποιος μόνο άλλες αγορές.
Και ακόμη πιο σημαντικό, λίγες από τις υπάρχουσες Smart τηλεοράσεις θα ενημερωθούν με τα νέα χαρακτηριστικά ... Στη συνέχεια, υπάρχει η τηλεόραση Android. Η Google έχει πείσει τη Sony, Philips, TCL, Bang & Olufsen, Nvidia, και άλλους να χρησιμοποιούν το λειτουργικό της σύστημα. Ωστόσο, οι περισσότεροι εταίροι προτίμησαν να παρουσιάσουν τα νέα προϊόντα τους χωρίς την επισήμανση Android. Η Sony μόλις που αναφέρθηκε ακόμη για Android TV, αλλά δεν επιβεβαίωσαν, όταν ρωτήθηκαν, ότι αν όλες οι τρέχουσες τηλεοράσεις θα λάβουν την ενημέρωση Nougat 7.0.
Είναι ίσως σημαντικό να τονιστεί ότι η «Smart TV» περιλαμβάνεται σε περισσότερες τηλεοράσεις από ποτέ, παρά την σε γενικές γραμμές ανανεωμένη έμφαση στην HDR και την ποιότητα της εικόνας.
Οι έξυπνες τηλεοράσεις δεν πεθαίνουν, αλλά υπάρχουν λόγοι να πιστεύουμε ότι η ζυγαριά γέρνει από το υλικό στο λογισμικό. Τι οδηγεί την ανάπτυξη προϊόντων στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών; Μπορούμε ίσως να συμφωνήσουμε ότι είναι ένας συνδυασμός υλικού και λογισμικού, αλλά βάζοντας την αγορά τηλεόρασης σε μια προοπτική, είναι σαφές ότι κυριαρχείται από τους κατασκευαστές με βασικές ικανότητες στο hardware. Η Sony, η Samsung, η LG,η Panasonic κ.λπ. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν προσπαθήσει ξανά και ξανά να αναπτύξουν λογισμικό για τηλεοράσεις, γι 'αυτό οι περισσότεροι από αυτούς είτε έχουν βρει έναν εταίρο λογισμικού ή απέκτησαν μια πλατφόρμα. Παρόλα αυτά, κάποιοι επιμένουν ότι έχουν ό, τι χρειάζεται για να δημιουργήσουν ένα λειτουργικό σύστημα για την τηλεόραση.
Υπάρχουν εταιρείες με έδρα τις ΗΠΑ όπως η Google, η Microsoft, η Apple, και σε κάποιο βαθμό η Amazon διαπρέπουν. Για να οικοδομηθεί ένα λειτουργικό σύστημα θα πρέπει να υπάρχει η σωστή νοοτροπία και η προοπτική. Το λογισμικό που δημιουργήθηκε από τις εταιρείες hardware περισσότερες φορές καταλήγουν να είναι σκουπίδια και τα σκουπίδια μεταφέρονται στα σπίτια μας, τη στιγμή που μιλάμε. Έχουμε μείνει με Smart TV «πλατφόρμες», που λαμβάνουν ένα ή δύο ενημερώσεις πριν κατασκευαστές ενδιαφερθούν για το επόμενο έτος. Οι υπάρχουσες τηλεοράσεις αφήνονται να σαπίσουν λογισμικά όπως τα σκουπίδια.
Ευτυχώς, αν απομακρυνθείς από αυτό το θέμα και το βλέμμα σου επικεντρωθεί πάνω στο τοπίο υπάρχουν σημάδια αλλαγής.
• Η Google θέλει να ενώσει τους κατασκευαστές υπό τον τίτλο «Android TV» - όπως και τα κινητά.
• Η Apple χρησιμοποιεί το Apple TV box για να θέσει τα θεμέλια για το «tvOS»λειτουργικό σύστημα της.
• Η Roku ξεπερνά τις πωλήσεις με τα streaming boxes και το λειτουργικό της «Roku OS» που ανέρχεται τώρα στο 13% των νέων Smart TV στις ΗΠΑ.
•Η πλατφόρμας FireTV της Amazon υλοποιείται σε streaming boxes και σύντομα “Fire TVs”
Και οι τέσσερις εταιρείες γνωρίζουν πώς να γράψουν και να διατηρήσουν το λογισμικό. Έχουν το δυναμικό να προσελκύσουν πιστούς και τα αναπτύξουν βάσεις χρηστών. Και οι τέσσερις έχουν χιλιάδες εφαρμογές (αλλά μερικές φορές τους λείπει η ποιότητα), που διατίθενται από τα καταστήματα εφαρμογών. Τα προϊόντα λαμβάνουν τακτικές ενημερώσεις του λογισμικού. Οι κατασκευαστές τηλεοράσεων έχουν καταδικάσει τους εαυτούς τους από τη μη ενημέρωση των τηλεοράσεων των προηγούμενων ετών. Οι βάσεις των χρηστών τους θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερες.
Από την άλλη πλευρά συχνά ξεχνάμε, ότι έχουμε τηλεοπτικούς σταθμούς οι οποίοι αισθάνονται άνετα μόνο σε έναν κόσμο που οδηγείται από το υλικό. Έχουν θέσει τους κανόνες τους, δημιουργώντας αποκλειστικά ακραία εμπόδια στη βιομηχανία, εδώ και χρόνια, με την είσοδο μέσω της ιδιοκτησίας και αποκλειστικής της εκμετάλλευσης των δικτύων. Έχουν επιμείνει ότι θα χρησιμοποιούνται τα set-top box τους. Στα αναλογικά κινητά αυτά είναι «τα κινητά με νέα χαρακτηριστικά» (feature phones) χτισμένα σε μια κλειστή πλατφόρμα. Το Διαδίκτυο αλλάζει όλα αυτά, και πολλά άλλα. Κανείς δεν κατέχει τη διανομή, ώστε να μπορεί να την ελέγξει. Το εκκρεμές ταλαντεύεται από το υλικό στο λογισμικό.
Έχει προταθεί ότι οι κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούσαν να είναι «ο δούρειος ίππος» στα σαλόνια, αλλά όλες οι προσπάθειες έχουν αποτύχει. Κλειστές πλατφόρμες ελέγχουν με σιδηρά πυγμή τις πολύ λίγες εφαρμογές; Δεν είναι πολύ πειστικό. Οι κονσόλες παιχνιδιών έχουν κατασκευαστεί για gaming. Είναι ενεργοβόρα μηχανήματα που δίνουν προτεραιότητα στον επεξεργαστή γραφικών GPU πάνω από την χρήση της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας CPU.
Μας είπαν κάποτε ότι ένα σύμφωνο που ονομάζεται «Smart TV Alliance» θα τελείωνε τη μιζέρια μας και θα τυποποιούσε την ανάπτυξη εφαρμογών. Όχι μόνο απέτυχαν να κάνουν αυτό, οι κατασκευαστές, οι οποίοι εντάχθηκαν στην συμμαχία, εργάστηκαν ακούραστα για να υπονομεύσουν τη συμβατότητα μόνο για να πάρουν μια αποκλειστική εφαρμογή ή δύο. Δυστυχώς, η Philips και η Sony συνεχίζουν προς αυτή την κατεύθυνση με την Android TV.
Άλλοι έχουν προτείνει ότι η απάντηση θα είναι ένα τηλεχειριστήριο γενικής χρήσης που θα οικοδομούσε μια γέφυρα μεταξύ των πολλών συσκευών μας, αλλά τα καθολικά τηλεχειριστήρια λειτουργούν ανεπαρκώς με την αφή (Apple TV), φωνή (διάφορες πλατφόρμες), και ιδιαίτερα τα παιχνίδια. Τα καθολικά τηλεχειριστήρια ακολουθούν με το ελάχιστο κοινό παρονομαστή.
Η Bang & Olufsen έχουν τοποθετήσει στις πολυτελείς τηλεοράσεις της μια υποδοχή που μπορεί να χωρέσει ένα TV box της Apple, ενώ οι πραγματικές τηλεοράσεις βασίζονται στην Android TV. Αυτοί λένε είναι Επιλογή, αλλά οι πελάτες σε αυτό το τμήμα συχνά θέλουν το αντίθετο. Θέλουν μια ολοκληρωμένη λύση.
Η Apple μας λέει ότι «το μέλλον της τηλεόρασης είναι οι εφαρμογές», το οποίο δεν αποτελεί έκπληξη προέρχεται από μια εταιρεία που έχει συμβάλει στη λήψη εφαρμογών σε παγκόσμιο φαινόμενο και έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αγορά εφαρμογών μέχρι σήμερα με το iOS λειτουργικό της. Αυτό μπορεί να είναι το πιο συναρπαστικό όραμα για το μέλλον της τηλεόρασης που παρουσιάζεται μέχρι τώρα, αλλά εφ 'όσον δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να υφάνει το περιεχόμενο και τις εφαρμογές μαζί με ένα πιο σύμφωνο τρόπο. Υπάρχει δυναμική αλλά θα απαιτηθεί κάτι περισσότερο από το λογισμικό για να επιτευχθεί.
Η έννοια της «Smart TV» κατά πάσα πιθανότητα θα αντέξει, αλλά η μορφή θα αλλάξει. Καμία εταιρεία που αντιμετωπίζει ένα παλιό προϊόν ενός χρόνου σαν σκουπίδι μπορεί να χτίσει ποτέ την πίστη που απαιτείται για να κερδίσει τους καταναλωτές. Φαίνεται ότι η ζυγαριά κλίνει από το υλικό στο λογισμικό για την ανάπτυξη των τηλεοράσεων, και η παλιά φρουρά φαίνεται ανίκανη να προσαρμοστεί. Η τηλεόραση χρειάζεται μια νέα προοπτική. Η «Smart TV» είναι πιθανόν να μην είναι καν η σωστή λέξη για να χρησιμοποιηθεί, αν θέλουμε να καταλάβουμε, που η τηλεόραση οδηγείται, οπότε ίσως το πραγματικό ερώτημα είναι: πηγή:
Ποιος θα ελέγχει στο μέλλον το περιβάλλον της τηλεόρασης του χρήστη;
πλατφόρμα τηλεόρασης. Εν τω μεταξύ, οι streaming παίκτες έκαναν βήματα γι 'αυτό ήρθε ως έκπληξη το γεγονός ότι οι κατασκευαστές, στην έκθεση CES 2017 τον Ιανουάριο, αντέδρασαν τόσο παθητικά στην απειλή. Τι θα συμβεί με την Smart TV;
Το μέλλον της Smart TV
Οι πρώτες Smart τηλεοράσεις παρουσιάστηκαν πριν 6-8 χρόνια. Τότε, πήραν τη μορφή σχετικά «χαζές» τηλεοράσεις με μερικά χαρακτηριστικά που προστέθηκαν επιπλέον. Αυτό αποτέλεσε μια επέκταση για να χαρακτηριστούν αυτά τα λειτουργικά συστήματα παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούνται στο χώρο των κινητών.
Αν θα μας επιτραπεί να χρησιμοποιήσουμε την αναλογία smartphone μόνο για μια σύντομη στιγμή, θα μπορούσε κανείς να μιλήσει κάποιος για το «σημείο καμπής iPhone», όπου τα απλά συστήματα αντικαθίστανται από πλήρεις λειτουργικά συστήματα και οδηγούνται πλέον από το λογισμικό. Έχει φτάσει η τηλεοπτική αγορά στην «iPhone στιγμή της»; Δεν είναι σαφές όμως αν έχει, επιτευχθεί αυτό από την Apple με το λειτουργικό tvOS και την Google με το Android TV λειτουργικό της, την παλιά φρουρά.
Διότι ας είμαστε ειλικρινείς εδώ. Το Tizen της Samsung και το webOS της LG μπορούν να ποζάρουν σαν ανοικτές πλατφόρμες με εφαρμογές σε oline καταστήματα, αλλά αυτές δεν είναι. Το μόνο που πρέπει να εξετάσουμε είναι, πώς οι συνομιλίες με τους διανομείς περιεχομένου εξελίσσονται και καθίσταται σαφές, ότι οι κατασκευαστές όμως ελέγχουν ποιος μπαίνει μέσα . Η πρόσβαση καθορίζεται από συμβάσεις και τα χρήματα. Αυτά δεν είναι ακριβώς τα ανοικτά καταστήματα εφαρμογών που ξέρουμε και αγαπάμε από τα Android κινητά και τα iOS της Apple.
Άλλες «πλατφόρμες», όπως το Firefox OS στην τηλεόραση της Panasonic δεν είναι καν αυτό. Είναι απλά επικαλύψεις web περιτυλιγμένες με αρκετά γραφικά.
Ο Mozilla, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τον Firefox OS, έχει ήδη παραιτηθεί, αλλά η Panasonic σκοπεύει να συνεχίσει την ανάπτυξη κάτω από ένα νέο έμβλημα. Η LG είχε τόσο λίγα νέα πράγματα για να ανακοινώσει ότι αυτό που ονομάζεται ενημέρωση (webOS 3.5). Η Samsung αρνήθηκε ακόμα και να μιλήσει για μια έκδοση 3.0 του λειτουργικού συστήματος Tizen παρά το 2.0 το οποίο εκπονήθηκε το 2016 και 1,0 πριν ένα έτος. Οι μόνες σημαντικές προσθήκες στο Tizen είναι μερικές νέες εφαρμογές που θα είναι διαθέσιμες στις ΗΠΑ και να μπορεί να επιλέξει κάποιος μόνο άλλες αγορές.
Και ακόμη πιο σημαντικό, λίγες από τις υπάρχουσες Smart τηλεοράσεις θα ενημερωθούν με τα νέα χαρακτηριστικά ... Στη συνέχεια, υπάρχει η τηλεόραση Android. Η Google έχει πείσει τη Sony, Philips, TCL, Bang & Olufsen, Nvidia, και άλλους να χρησιμοποιούν το λειτουργικό της σύστημα. Ωστόσο, οι περισσότεροι εταίροι προτίμησαν να παρουσιάσουν τα νέα προϊόντα τους χωρίς την επισήμανση Android. Η Sony μόλις που αναφέρθηκε ακόμη για Android TV, αλλά δεν επιβεβαίωσαν, όταν ρωτήθηκαν, ότι αν όλες οι τρέχουσες τηλεοράσεις θα λάβουν την ενημέρωση Nougat 7.0.
Το λογισμικό καθυστερεί την εξέλιξη της τηλεόρασης;
Είναι ίσως σημαντικό να τονιστεί ότι η «Smart TV» περιλαμβάνεται σε περισσότερες τηλεοράσεις από ποτέ, παρά την σε γενικές γραμμές ανανεωμένη έμφαση στην HDR και την ποιότητα της εικόνας.
Οι έξυπνες τηλεοράσεις δεν πεθαίνουν, αλλά υπάρχουν λόγοι να πιστεύουμε ότι η ζυγαριά γέρνει από το υλικό στο λογισμικό. Τι οδηγεί την ανάπτυξη προϊόντων στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών; Μπορούμε ίσως να συμφωνήσουμε ότι είναι ένας συνδυασμός υλικού και λογισμικού, αλλά βάζοντας την αγορά τηλεόρασης σε μια προοπτική, είναι σαφές ότι κυριαρχείται από τους κατασκευαστές με βασικές ικανότητες στο hardware. Η Sony, η Samsung, η LG,η Panasonic κ.λπ. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν προσπαθήσει ξανά και ξανά να αναπτύξουν λογισμικό για τηλεοράσεις, γι 'αυτό οι περισσότεροι από αυτούς είτε έχουν βρει έναν εταίρο λογισμικού ή απέκτησαν μια πλατφόρμα. Παρόλα αυτά, κάποιοι επιμένουν ότι έχουν ό, τι χρειάζεται για να δημιουργήσουν ένα λειτουργικό σύστημα για την τηλεόραση.
Υπάρχουν εταιρείες με έδρα τις ΗΠΑ όπως η Google, η Microsoft, η Apple, και σε κάποιο βαθμό η Amazon διαπρέπουν. Για να οικοδομηθεί ένα λειτουργικό σύστημα θα πρέπει να υπάρχει η σωστή νοοτροπία και η προοπτική. Το λογισμικό που δημιουργήθηκε από τις εταιρείες hardware περισσότερες φορές καταλήγουν να είναι σκουπίδια και τα σκουπίδια μεταφέρονται στα σπίτια μας, τη στιγμή που μιλάμε. Έχουμε μείνει με Smart TV «πλατφόρμες», που λαμβάνουν ένα ή δύο ενημερώσεις πριν κατασκευαστές ενδιαφερθούν για το επόμενο έτος. Οι υπάρχουσες τηλεοράσεις αφήνονται να σαπίσουν λογισμικά όπως τα σκουπίδια.
Ευτυχώς, αν απομακρυνθείς από αυτό το θέμα και το βλέμμα σου επικεντρωθεί πάνω στο τοπίο υπάρχουν σημάδια αλλαγής.
• Η Google θέλει να ενώσει τους κατασκευαστές υπό τον τίτλο «Android TV» - όπως και τα κινητά.
• Η Apple χρησιμοποιεί το Apple TV box για να θέσει τα θεμέλια για το «tvOS»λειτουργικό σύστημα της.
• Η Roku ξεπερνά τις πωλήσεις με τα streaming boxes και το λειτουργικό της «Roku OS» που ανέρχεται τώρα στο 13% των νέων Smart TV στις ΗΠΑ.
•Η πλατφόρμας FireTV της Amazon υλοποιείται σε streaming boxes και σύντομα “Fire TVs”
Και οι τέσσερις εταιρείες γνωρίζουν πώς να γράψουν και να διατηρήσουν το λογισμικό. Έχουν το δυναμικό να προσελκύσουν πιστούς και τα αναπτύξουν βάσεις χρηστών. Και οι τέσσερις έχουν χιλιάδες εφαρμογές (αλλά μερικές φορές τους λείπει η ποιότητα), που διατίθενται από τα καταστήματα εφαρμογών. Τα προϊόντα λαμβάνουν τακτικές ενημερώσεις του λογισμικού. Οι κατασκευαστές τηλεοράσεων έχουν καταδικάσει τους εαυτούς τους από τη μη ενημέρωση των τηλεοράσεων των προηγούμενων ετών. Οι βάσεις των χρηστών τους θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερες.
Αμέτρητες αποτυχημένες προσπάθειες
Από την άλλη πλευρά συχνά ξεχνάμε, ότι έχουμε τηλεοπτικούς σταθμούς οι οποίοι αισθάνονται άνετα μόνο σε έναν κόσμο που οδηγείται από το υλικό. Έχουν θέσει τους κανόνες τους, δημιουργώντας αποκλειστικά ακραία εμπόδια στη βιομηχανία, εδώ και χρόνια, με την είσοδο μέσω της ιδιοκτησίας και αποκλειστικής της εκμετάλλευσης των δικτύων. Έχουν επιμείνει ότι θα χρησιμοποιούνται τα set-top box τους. Στα αναλογικά κινητά αυτά είναι «τα κινητά με νέα χαρακτηριστικά» (feature phones) χτισμένα σε μια κλειστή πλατφόρμα. Το Διαδίκτυο αλλάζει όλα αυτά, και πολλά άλλα. Κανείς δεν κατέχει τη διανομή, ώστε να μπορεί να την ελέγξει. Το εκκρεμές ταλαντεύεται από το υλικό στο λογισμικό.
Έχει προταθεί ότι οι κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούσαν να είναι «ο δούρειος ίππος» στα σαλόνια, αλλά όλες οι προσπάθειες έχουν αποτύχει. Κλειστές πλατφόρμες ελέγχουν με σιδηρά πυγμή τις πολύ λίγες εφαρμογές; Δεν είναι πολύ πειστικό. Οι κονσόλες παιχνιδιών έχουν κατασκευαστεί για gaming. Είναι ενεργοβόρα μηχανήματα που δίνουν προτεραιότητα στον επεξεργαστή γραφικών GPU πάνω από την χρήση της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας CPU.
Μας είπαν κάποτε ότι ένα σύμφωνο που ονομάζεται «Smart TV Alliance» θα τελείωνε τη μιζέρια μας και θα τυποποιούσε την ανάπτυξη εφαρμογών. Όχι μόνο απέτυχαν να κάνουν αυτό, οι κατασκευαστές, οι οποίοι εντάχθηκαν στην συμμαχία, εργάστηκαν ακούραστα για να υπονομεύσουν τη συμβατότητα μόνο για να πάρουν μια αποκλειστική εφαρμογή ή δύο. Δυστυχώς, η Philips και η Sony συνεχίζουν προς αυτή την κατεύθυνση με την Android TV.
Άλλοι έχουν προτείνει ότι η απάντηση θα είναι ένα τηλεχειριστήριο γενικής χρήσης που θα οικοδομούσε μια γέφυρα μεταξύ των πολλών συσκευών μας, αλλά τα καθολικά τηλεχειριστήρια λειτουργούν ανεπαρκώς με την αφή (Apple TV), φωνή (διάφορες πλατφόρμες), και ιδιαίτερα τα παιχνίδια. Τα καθολικά τηλεχειριστήρια ακολουθούν με το ελάχιστο κοινό παρονομαστή.
Η Apple μας λέει ότι «το μέλλον της τηλεόρασης είναι οι εφαρμογές», το οποίο δεν αποτελεί έκπληξη προέρχεται από μια εταιρεία που έχει συμβάλει στη λήψη εφαρμογών σε παγκόσμιο φαινόμενο και έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη αγορά εφαρμογών μέχρι σήμερα με το iOS λειτουργικό της. Αυτό μπορεί να είναι το πιο συναρπαστικό όραμα για το μέλλον της τηλεόρασης που παρουσιάζεται μέχρι τώρα, αλλά εφ 'όσον δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να υφάνει το περιεχόμενο και τις εφαρμογές μαζί με ένα πιο σύμφωνο τρόπο. Υπάρχει δυναμική αλλά θα απαιτηθεί κάτι περισσότερο από το λογισμικό για να επιτευχθεί.
Η έννοια της «Smart TV» κατά πάσα πιθανότητα θα αντέξει, αλλά η μορφή θα αλλάξει. Καμία εταιρεία που αντιμετωπίζει ένα παλιό προϊόν ενός χρόνου σαν σκουπίδι μπορεί να χτίσει ποτέ την πίστη που απαιτείται για να κερδίσει τους καταναλωτές. Φαίνεται ότι η ζυγαριά κλίνει από το υλικό στο λογισμικό για την ανάπτυξη των τηλεοράσεων, και η παλιά φρουρά φαίνεται ανίκανη να προσαρμοστεί. Η τηλεόραση χρειάζεται μια νέα προοπτική. Η «Smart TV» είναι πιθανόν να μην είναι καν η σωστή λέξη για να χρησιμοποιηθεί, αν θέλουμε να καταλάβουμε, που η τηλεόραση οδηγείται, οπότε ίσως το πραγματικό ερώτημα είναι: πηγή:
Ποιος θα ελέγχει στο μέλλον το περιβάλλον της τηλεόρασης του χρήστη;
0 σχόλια: