Η υπόθεση VW αφήνει πολλά σωματίδια αιθάλης στην καθαρή Made-in-Germany εικόνα. Από το Clean Diesel στο Dieselgate;

Η υπόθεση VW αφήνει πολλά σωματίδια αιθάλης στην καθαρή Made-in-Germany εικόνα.
Όποιος έχει τη ζημιά δεν πρέπει να προσέχει για την κοροϊδία που του γίνεται. Στα κοινωνικά δίκτυα είναι γεμάτος με τα αστεία σχετικά με τη VW. Τα αντίστοιχα χλευαστικά σχόλια φυσικά υπάρχουν.
Κάθε φορά που ένα σκάνδαλο ξεσκεπάζεται τέτοιων διαστάσεων, δεν απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα και εισπράττει άφθονη περιφρόνηση και γελοιοποίηση, ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα.

Το σχέδιο αυτό ήταν τόσο προφανές. Η Volkswagen ήθελε να κατακτήσει την αγορά των ΗΠΑ με ένα συνδυασμό των καθαρών κινητήρων ντίζελ και της γερμανικής ποιότητας κατασκευής με διαδικασία fast-track.

Για πολλούς στο δίκτυο προαισθάνονται για ακόμα χειρότερα. Μπορεί το σκάνδαλο ντίζελ να είναι η κορυφή του παγόβουνου; Τι γίνεται με την πολύ νεότερη τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Στο εσωτερικό, τότε τι είναι; Ποιος ξέρει; Οι ερασιτέχνες καταναλωτές δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται ότι κάτι δεν πάει καλά με την τεχνική. Και οι πονηριές δεν πρέπει να ανήκουν στους κατασκευαστές, αλλά και στις καθημερινές δραστηριότητες των πωλητών. Το ερώτημα στο τέλος είναι το πόσο μακριά η θεωρία και η πραγματικότητα πρέπει να αποκλίνουν. Και αν ο καταναλωτής θέλει να ζήσει με αυτό;

Όταν πρόκειται για τα χρήματα και το μερίδιο αγοράς, πρέπει πάντα να φοβούνται για τα χειρότερα. Η έρευνα για τη VW έχει μόλις αρχίσει. Η έκταση του σκανδάλου είναι ακόμα ασαφής.

Η VW θα πρέπει να κάνει τώρα κάθε δυνατή προσπάθεια για να επανακτήσει τη χαμένη εμπιστοσύνη των πελατών. Η τιμιότητα είναι η ανάγκη της παρούσας στιγμής. Όποιος βρεθεί στον περίγελο των ανθρώπων, πρέπει να είναι επιθετικός, συμβουλεύουν οι ειδικοί επικοινωνιών.


ο "Θείος Σαμ" είναι θυμωμένος
Αυτό είναι σοβαρό. Η τιμή της μετοχής έχει καταστραφεί, το αφεντικό της VW ο Martin Winterkorn αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Ίσως η κατάσταση χειροτερεύσει: Επειδή ο "Θείος Σαμ" είναι θυμωμένος. Η απάτη για τους Αμερικανούς καταναλωτές είναι ασυγχώρητη. Το ερώτημα είναι κατά πόσον η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα ανακάμψει ποτέ. Ακριβώς για κάτι που ο ανταγωνισμός έχει να περιμένει. Πιθανώς η υπόθεση ντίζελ δεν είναι μόνο δαπανηρή, αλλά και το κόστος του χρόνου είναι μεγάλο, μέχρι ο κόσμος να το έχει ξεχάσει.

Σχετικά άρθρα :

Σκάνδαλο καυσαερίων. Η VW μπήκε στο στόχαστρο του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.

0 σχόλια: