Μια βρετανική εταιρεία έχει κυκλοφορήσει λεπτομέρειες για το πώς θα είναι να πετάς σε ένα αεροπλάνο χωρίς παράθυρα που θα μπορούσε να γίνει
πραγματικότητα σε περίπου 10 χρόνια.
Το Κέντρο για την προώθηση της Καινοτομίας (CPI) έχει δείξει πως το εσωτερικό του αεροσκάφους θα μπορούσε να είναι επενδυμένο με πολύ φωτεινές και λεπτές οθόνες οι οποίες θα εμφανίζουν εικόνες από το εξωτερικό του αεροπλάνου.
Το CPI λέει ότι είναι δυνατό τα πάνελ να αντανακλούν ό, τι είναι έξω σύμφωνα με το πώς οι επιβάτες θα κοιτάζουν γύρω τους.
Δείτε το video του CPI
Την αίσθηση που θα έχει κάποιος χωρίς καμία αμφιβολία πρέπει να τη συνηθίσει.
Αλλά είναι κάτι περισσότερο από μια άσκηση μάρκετινγκ. Το CPI λέει ότι το 80% του βάρος του αεροσκάφους οφείλεται στα καύσιμα και στο ίδιο το αεροπλάνο, παραλείποντας έτσι τα παράθυρα θα μπορούσε να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες σχετικά με το κόστος λειτουργίας. Υπάρχει κατά μια προσέγγιση 0,75% εξοικονόμηση καυσίμου για κάθε μείωση κατά 1% σε βάρος, γράφει η CPI στην ιστοσελίδα της.
“Εάν μπορεί να μειωθεί το βάρος, μπορεί να μειωθεί και τα καύσιμο," ισχυρίζεται η CPI. " “Λιγότερο καύσιμο σημαίνει και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.”
"Τα παράθυρα χρειάζονται σήμερα προσεγμένη κατασκευή για να εξασφαλίσουν ότι η δομή τους θα διατηρήσει την πίεση θαλάμου και θα αντέξει τις ρωγμές στα 35.000 πόδια."
Εκπρόσωπος της εταιρείας ο Dr Jon Helliwell είπε ότι η ιδέα του καθρεπτισμού του εξωτερικού περιβάλοντος του αεροπλάνου θα μπορούσε σε 10 χρόνια να γίνει πραγματικότητα και απλά ένα θέμα του να τελειοποιηθεί η τεχνολογία OLED (Organic Light Emitting Diode) που θα δημιουργήσει την "ψηφιακή απεικόνιση".
Η τρέχουσα τεχνολογία OLED μπορεί να δώσει τις εικόνες, αλλά οι OLED είναι ευαίσθητες στην υγρασία, πρέπει να καλύπτονταιι από άκαμπτο γυαλί.
“Μιλάμε για το τώρα, γιατί ταιριάζει με το είδος της ανάπτυξης των χρονοδιαγραμμάτων που ακολουθεί η αεροδιαστημική βιομηχανία", δήλωσε ο Helliwell.
πραγματικότητα σε περίπου 10 χρόνια.
Το Κέντρο για την προώθηση της Καινοτομίας (CPI) έχει δείξει πως το εσωτερικό του αεροσκάφους θα μπορούσε να είναι επενδυμένο με πολύ φωτεινές και λεπτές οθόνες οι οποίες θα εμφανίζουν εικόνες από το εξωτερικό του αεροπλάνου.
Το CPI λέει ότι είναι δυνατό τα πάνελ να αντανακλούν ό, τι είναι έξω σύμφωνα με το πώς οι επιβάτες θα κοιτάζουν γύρω τους.
Δείτε το video του CPI
Την αίσθηση που θα έχει κάποιος χωρίς καμία αμφιβολία πρέπει να τη συνηθίσει.
Αλλά είναι κάτι περισσότερο από μια άσκηση μάρκετινγκ. Το CPI λέει ότι το 80% του βάρος του αεροσκάφους οφείλεται στα καύσιμα και στο ίδιο το αεροπλάνο, παραλείποντας έτσι τα παράθυρα θα μπορούσε να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες σχετικά με το κόστος λειτουργίας. Υπάρχει κατά μια προσέγγιση 0,75% εξοικονόμηση καυσίμου για κάθε μείωση κατά 1% σε βάρος, γράφει η CPI στην ιστοσελίδα της.
“Εάν μπορεί να μειωθεί το βάρος, μπορεί να μειωθεί και τα καύσιμο," ισχυρίζεται η CPI. " “Λιγότερο καύσιμο σημαίνει και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος.”
"Τα παράθυρα χρειάζονται σήμερα προσεγμένη κατασκευή για να εξασφαλίσουν ότι η δομή τους θα διατηρήσει την πίεση θαλάμου και θα αντέξει τις ρωγμές στα 35.000 πόδια."
Εκπρόσωπος της εταιρείας ο Dr Jon Helliwell είπε ότι η ιδέα του καθρεπτισμού του εξωτερικού περιβάλοντος του αεροπλάνου θα μπορούσε σε 10 χρόνια να γίνει πραγματικότητα και απλά ένα θέμα του να τελειοποιηθεί η τεχνολογία OLED (Organic Light Emitting Diode) που θα δημιουργήσει την "ψηφιακή απεικόνιση".
Η τρέχουσα τεχνολογία OLED μπορεί να δώσει τις εικόνες, αλλά οι OLED είναι ευαίσθητες στην υγρασία, πρέπει να καλύπτονταιι από άκαμπτο γυαλί.
“Μιλάμε για το τώρα, γιατί ταιριάζει με το είδος της ανάπτυξης των χρονοδιαγραμμάτων που ακολουθεί η αεροδιαστημική βιομηχανία", δήλωσε ο Helliwell.
0 σχόλια: