Παραμένει η online διαφήμιση, η κύρια πηγή εισοδήματος. Καλά διαφημιστικά έσοδα έχουν φέρει
ένα απροσδόκητα μεγάλο κέρδος στο Facebook το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου. Ο τζίρος αυξήθηκε το τελευταίο τρίμηνο σε ετήσια βάση κατά 40,5 τοις εκατό σε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Τα κέρδη αυξήθηκαν παρά τις υψηλές επενδύσεις κατά έντεκα τοις εκατό στα 891 εκατομμύρια ευρώ. Τον Σεπτέμβριο κατά μέσο όρο περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες ήταν κάθε μέρα στον κόσμο ενεργοί, στο μεγαλύτερο online δίκτυο. Το Facebook είχε φτάσει για πρώτη φορά το ρεκόρ αυτό τον Αύγουστο. Συνολικά περιλαμβάνει τώρα 1,55 δις μέλη.
Η ανάπτυξη τροφοδοτήθηκε ξανά λόγω της χρήσης των smartphone. Από το ένα δισεκατομμύριο καθημερινούς χρήστες στο Facebook οι 894 εκατομμύρια είχαν πρόσβαση μέσω κινητών συσκευών. Το ποσοστό της κινητής διαφήμισης από τα διαφημιστικά έσοδα έφτασε το 78 τοις εκατό μετά το 66 τοις εκατό πριν από ένα χρόνο.
Η Διαφήμιση παρέμεινε γενικά η κύρια πηγή εισοδήματος του Facebook. Το τελευταίο τρίμηνο έφερε 4,3 δισεκατομμυρίων δολάρια. Ο Όμιλος διεύρυνε τα κέρδη του κατά τους τελευταίους μήνες, μεταξύ άλλων, από βίντεο διαφημίσεις.
Αυτό καταφέρνει το Facebook να το επιτύχει λόγω του ότι οι χρήστες δραστηριοποιούνται περισσότερο στο δίκτυο. Συνολικά σε ετήσια βάση προσχώρησαν 14 τοις εκατό περισσότερα μέλη και ο αριθμός των καθημερινών χρηστών αυξήθηκε κατά 17 τοις εκατό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες ένα στα πέντε λεπτά, διέθεσαν οι χρήστες το χρόνο τους, να βρίσκονται online με το Facebook, δήλωσε ο αρμόδιος ο επιχειρησιακός διαχειριστής manager o Sheryl Sandberg στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές μετά την υποβολή των στοιχείων.
To facebook περιλαμβάνει την Foto πλατφόρμα Instagram με περίπου 400 εκατομμύρια χρήστες και το WhatsApp Messenger με περίπου 700 έως 900 εκατομμύρια χρήστες. Το Facebook τοποθετεί τώρα διαφήμιση ακόμη και στο Instagram, αλλά σιωπά για το πόσο μεγάλο είναι αυτό το κέρδος.
ένα απροσδόκητα μεγάλο κέρδος στο Facebook το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου. Ο τζίρος αυξήθηκε το τελευταίο τρίμηνο σε ετήσια βάση κατά 40,5 τοις εκατό σε 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Τα κέρδη αυξήθηκαν παρά τις υψηλές επενδύσεις κατά έντεκα τοις εκατό στα 891 εκατομμύρια ευρώ. Τον Σεπτέμβριο κατά μέσο όρο περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες ήταν κάθε μέρα στον κόσμο ενεργοί, στο μεγαλύτερο online δίκτυο. Το Facebook είχε φτάσει για πρώτη φορά το ρεκόρ αυτό τον Αύγουστο. Συνολικά περιλαμβάνει τώρα 1,55 δις μέλη.
Η ανάπτυξη τροφοδοτήθηκε ξανά λόγω της χρήσης των smartphone. Από το ένα δισεκατομμύριο καθημερινούς χρήστες στο Facebook οι 894 εκατομμύρια είχαν πρόσβαση μέσω κινητών συσκευών. Το ποσοστό της κινητής διαφήμισης από τα διαφημιστικά έσοδα έφτασε το 78 τοις εκατό μετά το 66 τοις εκατό πριν από ένα χρόνο.
Η Διαφήμιση παρέμεινε γενικά η κύρια πηγή εισοδήματος του Facebook. Το τελευταίο τρίμηνο έφερε 4,3 δισεκατομμυρίων δολάρια. Ο Όμιλος διεύρυνε τα κέρδη του κατά τους τελευταίους μήνες, μεταξύ άλλων, από βίντεο διαφημίσεις.
Αυτό καταφέρνει το Facebook να το επιτύχει λόγω του ότι οι χρήστες δραστηριοποιούνται περισσότερο στο δίκτυο. Συνολικά σε ετήσια βάση προσχώρησαν 14 τοις εκατό περισσότερα μέλη και ο αριθμός των καθημερινών χρηστών αυξήθηκε κατά 17 τοις εκατό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες ένα στα πέντε λεπτά, διέθεσαν οι χρήστες το χρόνο τους, να βρίσκονται online με το Facebook, δήλωσε ο αρμόδιος ο επιχειρησιακός διαχειριστής manager o Sheryl Sandberg στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές μετά την υποβολή των στοιχείων.
To facebook περιλαμβάνει την Foto πλατφόρμα Instagram με περίπου 400 εκατομμύρια χρήστες και το WhatsApp Messenger με περίπου 700 έως 900 εκατομμύρια χρήστες. Το Facebook τοποθετεί τώρα διαφήμιση ακόμη και στο Instagram, αλλά σιωπά για το πόσο μεγάλο είναι αυτό το κέρδος.
0 σχόλια: