Το Facebook αξίζει στο χρηματιστήριο περισσότερο από 200 δισεκατομμύρια δολάρια αξίας (περίπου 154,δις ευρώ) στο χρηματιστήριο.
Η τιμή της μετοχής του κοινωνικού δικτύου έφθασε τη Δευτέρα σε νέο ρεκόρ των 77,89 δολαρίων.
Αυτό αντιστοιχεί σε μια κεφαλαιοποίηση άνω των 202 δις. δολάρια και περίπου το ήμισυ της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών όπως η Google (394 δις. δολάρια) ή Microsoft (385 δις. δολάρια). Αλλά το ρεκόρ εξακολουθεί να κατέχει η Apple που αξίζει 593 δις. δολάρια και παγκοσμίως αξίζει περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία.
Το Facebook εισήχθη στο χρηματιστήριο δημόσια το Μάιο του 2012. Η τιμή διάθεσης των μετοχών ήταν 38 δολάρια. Τεχνικές δυσλειτουργίες κατά την δημόσια εγγραφή και οι λανθασμένες αντιλήψεις για τη ζήτηση της μετοχής θα μπορούσε να φέρει τη συντριβή της τιμή της που έφθασε μέχρι τα 17,73 δολάρια.
Η εταιρεία, η οποία χρηματοδοτείται με 90 τοις εκατό από τη διαφήμιση, της έλειπε εκείνη την εποχή μια συναρπαστική στρατηγική για την ανάπτυξη της επιχείρησης στη διαφήμιση για smartphones και tablets. Εν τω μεταξύ, οι περισσότεροι χρήστες έχουν πρόσβαση από το κινητό τους και στο Facebook. Από το καλοκαίρι του 2013, η τιμή ανεβαίνει.
Η τιμή της μετοχής του κοινωνικού δικτύου έφθασε τη Δευτέρα σε νέο ρεκόρ των 77,89 δολαρίων.
Αυτό αντιστοιχεί σε μια κεφαλαιοποίηση άνω των 202 δις. δολάρια και περίπου το ήμισυ της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών όπως η Google (394 δις. δολάρια) ή Microsoft (385 δις. δολάρια). Αλλά το ρεκόρ εξακολουθεί να κατέχει η Apple που αξίζει 593 δις. δολάρια και παγκοσμίως αξίζει περισσότερο από κάθε άλλη εταιρεία.
Το Facebook εισήχθη στο χρηματιστήριο δημόσια το Μάιο του 2012. Η τιμή διάθεσης των μετοχών ήταν 38 δολάρια. Τεχνικές δυσλειτουργίες κατά την δημόσια εγγραφή και οι λανθασμένες αντιλήψεις για τη ζήτηση της μετοχής θα μπορούσε να φέρει τη συντριβή της τιμή της που έφθασε μέχρι τα 17,73 δολάρια.
Η εταιρεία, η οποία χρηματοδοτείται με 90 τοις εκατό από τη διαφήμιση, της έλειπε εκείνη την εποχή μια συναρπαστική στρατηγική για την ανάπτυξη της επιχείρησης στη διαφήμιση για smartphones και tablets. Εν τω μεταξύ, οι περισσότεροι χρήστες έχουν πρόσβαση από το κινητό τους και στο Facebook. Από το καλοκαίρι του 2013, η τιμή ανεβαίνει.
0 σχόλια: