Το Netflix αναπτύσσεται, καθώς επιταχύνεται το
μέγεθος των συνδρομητών. Η εταιρεία θα δαπανήσει 12-13 δισεκατομμύρια δολάρια για το περιεχόμενο αυτό το έτος μόνο, σύμφωνα με μια έκθεση του του Economist. Κάποιο από το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο φέτος, μερικά από αυτά τα επόμενα χρόνια.
Οι επενδύσεις της εταιρείας θα της επιτρέψουν να κάνει ντεμπούτο πάνω από 80 ταινίες μεγάλου μήκους και 700 νέα ή αδειοδοτημένα τηλεοπτικά προγράμματα φέτος. Για να βάλουμε τον αριθμό των ταινιών μεγάλου μήκους στις σωστές του διαστάσεις, η Warner Bros θα κυκλοφορήσει 23 στους κινηματογράφους φέτος και η Disney θα απελευθερώσει 10, δήλωσε το Economist. Ωστόσο, και τα δύο στούντιο κυκλοφορούν και αρκετούς άλλους τίτλους.
Με το ποσό των 12-13 δισεκατομμύρια δολ που ξοδεύει είναι περισσότερο από κάθε άλλη ταινία ή τηλεοπτικό στούντιο τα περισσότερα σε ετήσια βάση - εξαιρούνται τα αθλητικά δικαιώματα. Η Netflix παράγει σήμερα περιεχόμενο σε 21 χώρες. Η Goldman Sachs εκτιμά ότι η Netflix θα μπορούσε να δαπανήσει ετήσια χρηματικά ποσά ύψους 22,5 δισ. Δολ μέχρι το 2022.
Ένα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού θα προέλθει από ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού που θα περίμενε κανείς πρώτα στον κινηματογράφο. Αυτές περιλαμβάνουν το sequels του Bright με τους Will Smith, Six Underground (προϋπολογισμού 150 εκατομμυρίων δολ) με τον Ryan Reynolds με σκηνοθεσία Michael Bay και το Irishman (προϋπολογισμός 125-140 εκατομμυρίων δολαρίων) με τους Scorsese, De Niro και Al Pacino.
Ποιος θα ανταγωνιστεί το Netflix;
Η Netflix δεν είναι πλέον ο διεκδικητής του τίτλου στον χώρο οικιακής ψυχαγωγίας. Είναι στο δρόμο της να γίνει η πρώτη παγκόσμια τηλεοπτική υπηρεσία που αναλαμβάνει δισεκατομμύρια χρέη για να χρηματοδοτήσει τα επιθετικά σχέδια επέκτασής της. Η εταιρεία ελπίζει να το ξανακερδίσει καθώς αυξάνεται και φτάνει τα εκατομμύρια συνδρομητές.
Το Netflix έχει σήμερα 125 εκατομμύρια συνδρομητές και περισσότερα από 300 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η Amazon αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο φέτος, ανέφερε η έκθεση. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει μια τηλεοπτική εκπομπή The Lord of the Rings. Η Apple και η Google ρίχνουν νέα χρήματα για την παραγωγή τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών.
Η Disney είναι σημαντικός παίκτης στο box office με τις πέντε κινηματογραφικές ταινίες που έχουν φτάσει σε πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως φέτος. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον. Οι πωλήσεις εισιτηρίων κινηματογράφου στην Αμερική και τον Καναδά έχουν μειωθεί κατά περισσότερο από 20% μεταξύ 2002 και 2017, σύμφωνα με τον Economist. Η Disney αναγνωρίζει τώρα τη δύναμη της Netflix στον χώρο οικιακής ψυχαγωγίας και σκοπεύει να αποκτήσει την 21st Century Fox. Η Disney θα χρησιμοποιήσει το περιεχόμενο της Fox για να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία συνεχούς ροής για να ανταγωνιστεί το Netflix.
Η Netflix δήλωσε προηγουμένως ότι αναμένει ότι η Apple και η Disney θα εμφανιστούν ως μερικοί από τους μελλοντικούς ανταγωνιστές της.
Με τον προϋπολογισμό περιεχομένου του Netflix, η εταιρεία θα χρειαστεί να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές και να πάρει κάθε συνδρομητή να πληρώσει περισσότερα. Ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία δοκιμάζει σήμερα ένα νέο, πιο ακριβό πακέτο συνδρομής το "Ultra".
μέγεθος των συνδρομητών. Η εταιρεία θα δαπανήσει 12-13 δισεκατομμύρια δολάρια για το περιεχόμενο αυτό το έτος μόνο, σύμφωνα με μια έκθεση του του Economist. Κάποιο από το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο φέτος, μερικά από αυτά τα επόμενα χρόνια.
Οι επενδύσεις της εταιρείας θα της επιτρέψουν να κάνει ντεμπούτο πάνω από 80 ταινίες μεγάλου μήκους και 700 νέα ή αδειοδοτημένα τηλεοπτικά προγράμματα φέτος. Για να βάλουμε τον αριθμό των ταινιών μεγάλου μήκους στις σωστές του διαστάσεις, η Warner Bros θα κυκλοφορήσει 23 στους κινηματογράφους φέτος και η Disney θα απελευθερώσει 10, δήλωσε το Economist. Ωστόσο, και τα δύο στούντιο κυκλοφορούν και αρκετούς άλλους τίτλους.
Με το ποσό των 12-13 δισεκατομμύρια δολ που ξοδεύει είναι περισσότερο από κάθε άλλη ταινία ή τηλεοπτικό στούντιο τα περισσότερα σε ετήσια βάση - εξαιρούνται τα αθλητικά δικαιώματα. Η Netflix παράγει σήμερα περιεχόμενο σε 21 χώρες. Η Goldman Sachs εκτιμά ότι η Netflix θα μπορούσε να δαπανήσει ετήσια χρηματικά ποσά ύψους 22,5 δισ. Δολ μέχρι το 2022.
Ένα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού θα προέλθει από ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού που θα περίμενε κανείς πρώτα στον κινηματογράφο. Αυτές περιλαμβάνουν το sequels του Bright με τους Will Smith, Six Underground (προϋπολογισμού 150 εκατομμυρίων δολ) με τον Ryan Reynolds με σκηνοθεσία Michael Bay και το Irishman (προϋπολογισμός 125-140 εκατομμυρίων δολαρίων) με τους Scorsese, De Niro και Al Pacino.
Ποιος θα ανταγωνιστεί το Netflix;
Η Netflix δεν είναι πλέον ο διεκδικητής του τίτλου στον χώρο οικιακής ψυχαγωγίας. Είναι στο δρόμο της να γίνει η πρώτη παγκόσμια τηλεοπτική υπηρεσία που αναλαμβάνει δισεκατομμύρια χρέη για να χρηματοδοτήσει τα επιθετικά σχέδια επέκτασής της. Η εταιρεία ελπίζει να το ξανακερδίσει καθώς αυξάνεται και φτάνει τα εκατομμύρια συνδρομητές.
Το Netflix έχει σήμερα 125 εκατομμύρια συνδρομητές και περισσότερα από 300 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η Amazon αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο φέτος, ανέφερε η έκθεση. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει μια τηλεοπτική εκπομπή The Lord of the Rings. Η Apple και η Google ρίχνουν νέα χρήματα για την παραγωγή τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών.
Η Disney είναι σημαντικός παίκτης στο box office με τις πέντε κινηματογραφικές ταινίες που έχουν φτάσει σε πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως φέτος. Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να αλλάξει στο μέλλον. Οι πωλήσεις εισιτηρίων κινηματογράφου στην Αμερική και τον Καναδά έχουν μειωθεί κατά περισσότερο από 20% μεταξύ 2002 και 2017, σύμφωνα με τον Economist. Η Disney αναγνωρίζει τώρα τη δύναμη της Netflix στον χώρο οικιακής ψυχαγωγίας και σκοπεύει να αποκτήσει την 21st Century Fox. Η Disney θα χρησιμοποιήσει το περιεχόμενο της Fox για να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία συνεχούς ροής για να ανταγωνιστεί το Netflix.
Η Netflix δήλωσε προηγουμένως ότι αναμένει ότι η Apple και η Disney θα εμφανιστούν ως μερικοί από τους μελλοντικούς ανταγωνιστές της.
Με τον προϋπολογισμό περιεχομένου του Netflix, η εταιρεία θα χρειαστεί να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές και να πάρει κάθε συνδρομητή να πληρώσει περισσότερα. Ίσως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία δοκιμάζει σήμερα ένα νέο, πιο ακριβό πακέτο συνδρομής το "Ultra".
0 σχόλια: