Οι Γερμανοί αισθάνονται ότι δεν είναι πλέον καλοδεχούμενοι στην Ελλάδα, γι' αυτό και μέχρι τον περασμένο Μάρτιο οι κρατήσεις μειώθηκαν κατά 30%.
Σίγουρα μετά τις εχθρικές εκδηλώσεις κατά των Γερμανών, καίγοντας γερμανικές σημαίες, παρουσιάζοντας την Καγκελάριο Μέρκελ και τον Σόιμπλε με στολή ναζί, προβληματίζουν τους Γερμανούς τουρίστες.
Μπορεί να πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά οι συνεχιζόμενες απεργίες σε όλους τους τομείς, από ταξί μέχρι πλοία, έχουν ένα αρνητικό αντίκτυπο σε έναν τουρίστα ο οποίος δε διαθέτει τόσο χρόνο για να τον διαθέσει στην αναμονή ή στην καθυστέρηση μιας πτήσης. Αυτοί είναι κάποιοι λόγοι που έχουν διώξει τους πιστούς φίλους της καλοκαιρινής Ελλάδας.
Υπό τον φόβο να χαθεί το φετινό καλοκαίρι, οι τουριστικοί πράκτορες TUI, Thomas Cook και Rewe Touristik ξεκίνησαν μια προσπάθεια να προσελκύσουν τουρίστες και να ανατρέψουν την τουριστική καταστροφή.
Οι προσφορές αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους, με τουριστικά πακέτα μειωμένα κατά 30% στην Κρήτη και στην Χαλκιδική και 28% στη Ρόδο, στην Κω και στην Κέρκυρα.
Ένας άλλος βασικός παράγοντας για φέτος είναι οι εκλογές της 6ης Μαϊού. Πολλοί τουρίστες αναμένουν τα αποτελέσματα των εκλογών, ώστε να διαβεβαιωθούν ότι θα υπάρξει ένα σταθερότερο πολιτικό περιβάλλον και όχι το χάος στους δρόμους, όπως τον περασμένο Ιούλιο κατά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.
Πηγή: dw
Σίγουρα μετά τις εχθρικές εκδηλώσεις κατά των Γερμανών, καίγοντας γερμανικές σημαίες, παρουσιάζοντας την Καγκελάριο Μέρκελ και τον Σόιμπλε με στολή ναζί, προβληματίζουν τους Γερμανούς τουρίστες.
Μπορεί να πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά οι συνεχιζόμενες απεργίες σε όλους τους τομείς, από ταξί μέχρι πλοία, έχουν ένα αρνητικό αντίκτυπο σε έναν τουρίστα ο οποίος δε διαθέτει τόσο χρόνο για να τον διαθέσει στην αναμονή ή στην καθυστέρηση μιας πτήσης. Αυτοί είναι κάποιοι λόγοι που έχουν διώξει τους πιστούς φίλους της καλοκαιρινής Ελλάδας.
Υπό τον φόβο να χαθεί το φετινό καλοκαίρι, οι τουριστικοί πράκτορες TUI, Thomas Cook και Rewe Touristik ξεκίνησαν μια προσπάθεια να προσελκύσουν τουρίστες και να ανατρέψουν την τουριστική καταστροφή.
Οι προσφορές αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους, με τουριστικά πακέτα μειωμένα κατά 30% στην Κρήτη και στην Χαλκιδική και 28% στη Ρόδο, στην Κω και στην Κέρκυρα.
Ένας άλλος βασικός παράγοντας για φέτος είναι οι εκλογές της 6ης Μαϊού. Πολλοί τουρίστες αναμένουν τα αποτελέσματα των εκλογών, ώστε να διαβεβαιωθούν ότι θα υπάρξει ένα σταθερότερο πολιτικό περιβάλλον και όχι το χάος στους δρόμους, όπως τον περασμένο Ιούλιο κατά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.
Πηγή: dw