Παπανδρέου: Δεν ήθελα να γίνω πολιτικός (Video).

  • Αναρτήθηκε: 19.3.12 -
Σε πρόσφατη συνέντευξη του στο BBC, ο Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε ότι μικρός δεν ήθελε να γίνει πολιτικός, αλλά τα βιώματα του τον οδήγησαν εκεί. Πολλοί στην Ελλάδα θα γελάσουν με αυτή τη συνέντευξη και πολλοί θα εκνευριστούν..Χαρείτε τον!


Παπανδρέου: Ήταν πολύ επώδυνο για όλους τους Έλληνες πολίτες, αλλά ήταν κατανοητό ότι έπρεπε να κάνουμε μεγάλες αλλαγές. Οι αλλαγές έγιναν σε σύντομο χρονικό διάστημα, με επώδυνες περικοπές στους μισθούς, αλλά είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι έχουμε μεγάλες προοπτικές.

BBC: Σίγουρα, αλλά η πραγματικότητα για πολλούς ανθρώπους, όπως τους είδαμε να στέκονται σε ουρές στα συσσίτια, το ποσοστό αυτοκτονίας αυξήθηκε κατά 40% το 2011... Σίγουρα μπορούν οι Έλληνες να αναρρώσουν μετά από τόσο μαρτύριο;

Παπανδρέου: Οι πολίτες είναι έτοιμοι να προχωρήσουν μπροστά και να κρατήσουν την Ελλάδα στον αγώνα, ακόμα και αν είναι επώδυνο. Η Ελλάδα έχει μεγάλες προοπτικές. Έχει την αγροτική οικονομία, η οποία δεν είναι ανταγωνιστική, αλλά οι πολίτες επιστρέφουν στην επαρχία και αυτό μπορεί να είναι εποικοδομητικό. Επίσης έχουμε πολλούς μορφωμένους νέους, αλλά φυσικά η νεανική ανεργία είναι τεράστια...
................................................................................

Παπανδρέου: Έχω μεγάλη ευθύνη διότι είχα εκλεγεί με τεράστια πλειοψηφία και ο κόσμος ήθελε αυτή την αλλαγή, αν και δε περίμενε τόσο μεγάλη κρίση.

BBC: Λες ότι ήρθες να κάνεις αλλαγές, αλλά προέρχεσαι από μια πολιτική αριστοκρατία, ο πατέρας σου ο Ανδρέας ήταν πρώην πρωθυπουργός και ο παππούς σου ο Γεώργιος Παπανδρέου ήταν πρώην πρωθυπουργός, εννοώ ότι η πολιτική είναι στο αίμα σου, δεν είναι; Λες ότι ήρθες να αλλάξεις το σύστημα, αλλά το κληρονόμησες από τον πατέρα σου..

Παπανδρέου: Δε μου αρέσουν οι λέξεις αριστοκρατία και κληρονομιά επειδή είμαστε δημοκρατική χώρα και αν κοιτάξεις στο παρελθόν, ο πατέρας μου και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές. Αυτή είναι η παράδοση μου, να πολεμώ για τη δημοκρατία. Εγώ δεν ήθελα να εμπλακώ με την πολιτική..

BBC:  Γιατί δεν ήθελες να εμπλακείς με την πολιτική;


Παπανδρέου: Όλοι θέλουμε να φτιάξουμε τη δική μας πορεία, αλλά εγώ επηρεάστηκα βαθιά από τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα σαν μικρό παιδί, όταν φυλακίστηκε ο πατέρας μου. Θα μπορούσα να γινόμουν ακαδημαϊκός.