ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΗ ΣΚΟΤΩΣΕΙ

  • Αναρτήθηκε: 4.12.11 -
"Το γέλιο θα μπορούσε να με σκοτώσει"
Μια νεαρή δασκάλα προειδοποιήθηκε ότι μπορεί να πεθάνει από μια σπάνια δυσμορφία του εγκεφάλου που ασκεί πίεση στην σπονδυλική της στήλη. Η σπάνια νευρολογική διαταραχή μπορεί να τη σκοτώσει αν γελάει πάρα πολύ, γιατί μπορεί να ωθήσει το μυαλό της από το κρανίο της. Η Carolyn Gibbons, 23 ετών, πάσχει από μια κατάσταση που ονομάζεται δυσπλασία Chiari,


που σημαίνει ότι το κατώτερο τμήμα του εγκεφάλου της είναι πολύ μεγάλο. Αυτό μπορεί να μπλοκάρει τη ροή του υγρού στο κεφάλι της μέσα από το νωτιαίο μυελό.


Η Carolyn, από το Hythe, δήλωσε:

 "Στην αρχή δεν πίστευα ότι ακούγεται πάρα πολύ κακό και σκέφτηκα ότι τα φάρμακα θα το ελέγξουν."
"Αλλά καθώς τα συμπτώματά μου χειροτέρεψαν συνειδητοποίησα τη σοβαρότητα της κατάστασής μου, ο εγκέφαλός μου είναι πολύ μεγάλος για να χωρέσει στο κρανίο μου."
"Δεν μπορώ να κάνω κάποια από τα πράγματα που κανονικά κάνουν οι άνθρωποι. Οποιαδήποτε σπασμωδική κίνηση έχει σαν αποτέλεσμα φρικτούς πόνους και μπορεί να σπρώξει το μυαλό μου έξω από το κρανίο και να πιεστεί η σπονδυλική μου στήλη."


Αυτό το σπινθηρογράφημα δείχνει την περιοχή του εγκεφάλου της Carolyn Gibbons (βλέπε κόκκινο κουτί) που ασκεί πίεση στο νωτιαίο κανάλι της.


Πηγή: dailymail